خبرگزاری کار ایران

دوره های بین المللی داوری و کلاسبندی پارا وزنه برداری به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۱۰۰

دوره های بین المللی داوری و کلاسبندی پارا وزنه برداری با حضور ۱۸ کلاسبند و داور و مدرسانی از کشورهای مالزی و روسیه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این دوره های بین المللی و کلاسبندی که در رشته وزنه برداری پارالمپیکی از صبح روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده بود به مدت سه روز و با حضور مدرسان بین المللی کمیته بین المللی پارالمپیک و تحت نظر IPC برگزار شد و روز گذشته به پایان رسید.
در پایان این دوره های آموزشی، داوران و کلاسبندهای شرکت کننده در آزمون شرکت کردند و قرار است در چند روز آینده مدرک حضور در این دوره به برگزیدگان داده شود.
«قمرالزمان قدیر»، مدرس داوری پارا وزنه برداری از کشور مالزی و «اوجنی ماشکوفسکی»، مدرس کلاسبندی و سرکلاسبند از کشور روسیه در این دوره سه روزه داوری و کلاسبندی پزشکی حضور داشتند و یک کلاسبند پزشکی از کشور مالزی نیز شب گذشته وارد ایران شد تا در برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به (قمر الزمان قدیر) کمک کند.
گفتنی است قمر الزمان قدیر در مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه برداری به عنوان ناظر مسابقات و کلاسبند حضور دارد و کلاسبند مالزیایی نیز به وی کمک خواهد کرد.
هانیه ادیب، امید میرزاحسینی، دکتر مارتا صفوی، نسرین فولادی، محمد پورشمسی بندرآبادی، کیانوش زرگران، دکتر رضا سعیدی نیشابوری، دکتر علی محمد عطابخش و محمد صفری به عنوان کلاسبند و بابک محمدی، علیرضا ذیفهم، موسی آذرباد، احمد ملاحسینی، میلاد حاج عبدالمجید، سیدمحمدرضا میرشفیعی، محمد تابع و آرمان ناصری به عنوان داور در این کلاس شرکت کردند.

رقابت های قهرمانی کشور پارا وزنه برداری نیز از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه تحت نظر IPC برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز