خبرگزاری کار ایران

سوارکاری، لذت عصر جمعه در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۵۳

اسب‌سواری تبدیل به یکی از تفریحات مردم تهران در روزهای تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چند هفته‌ای است که تهرانی‌ها برای پُرکردن اوقات فراغت‌شان در روزهای جمعه، به‌غیر از تفریحات معمول و همیشگی چون کوهنوردی و شنا و پارک و سینما، این فرصت را یافته‌اند تا به‌لطف برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در مجموعه سوارکاری نوروزآبادِ تهران، رقابت مهیج چابک‌سواران را با حضور اسب‌های اصیل به‌تماشا بنشینند و در لذت بردن از این ورزش جذاب سهیم باشند.

به‌مانند هفته‌های قبل و در عصر جمعه ۲۳تیر، هفتۀ‌ پنجم کورس اسب‌دوانیِ نوروزآباد درحالی برگزار می‌شود که به‌منظور رفاه حال دوست‌دارانِ این ورزش جذاب، امکان پیش‌بینی آنلاین رقابت‌ها توسط باشگاه دوستداران اسب و سوارکاری (یال) و با نظارت فدراسیون سوارکاری فراهم شده و علاقه‌مندان به پیش‌بینی آنلاین کورس‌ می‌توانند از هم‌اکنون اطلاعات موردنظر را روی وب‌گاهِ این باشگاه به‌‌نشانی yaal.ir مشاهده و با انتخاب اسب‌هایِ مدنظرشان، پیش‌بینی خود را ثبت کنند.

آن دسته از دوست‌‌داران دنیای اسب و سوارکاری که علاقه‌مند به تماشا و پیش‌بینی حضوری کورس مهیج نوروزآبادِ تهران هستند، می‌توانند از طریق باجه‌های مستقر در مجموعه، به نشانی تهران، جادۀ قدیم کرج، خیابان خلیج‌فارس، بلوار رهنما، مجموعۀ نوروزآباد در این رویداد مشارکت کرده و اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌شان فراهم کنند.

همچنین برای افراد علاقه‌مندی که فرصت حضور در مجموعه اسب‌دوانی را پیدا نمی‌کنند، این امکان فراهم شده تا کورس تابستانه تهران را از ساعت ۱۶:۳۰ جمعه در aionet.ir به‌صورت زنده نظاره‌گر باشند.

این رقابت‌ها در هفته گذشته با حضور خیل مشتاقان اسب و سوارکاری برگزار شد و در پایان، مشارکت‌کنندگان جوایز نفیس خود را دریافت کردند و جوایز برندگان پیش‌بینی آنلاین نیز براساس تمهیداتی که باشگاه یال درنظر گرفته است، بلافاصله به‌حساب بانکی اعلام شده از سوی آنان، واریز شد.

گفتنی است کورس این هفته نوروزآباد در هفت دور با شرکت اسب‌هایِ نژاد دوخون، تروبرد، ترکمن و عرب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز