خبرگزاری کار ایران

جوابیه باشگاه صبا به اظهارات مدیر آکادمی نفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۴۸

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در پاسخ به اظهارات ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا باشگاه صبای قم نسبت به اظهارات مدیر آکادمی نفت تهران واکنش نشان داد.در این بیانیه آمده است: در هیچ رسانه‌ای از سوی باشگاه صبا راجع به نفت صحبتی نشده و شخصی که محلی از اعراب ندارد نباید به خود اجازه دهد به قم، مسوولان، نمایندگان قم در مجلس و باشگاه صبا بی‌احترامی کند.

باشگاه صبا به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای با سابقه 13 سال حضور در 16 دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، برای نفت به عنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی توفیق و سربلندی دارد، ضمنا حضور آقای علی کریمی به عنوان یک سرمربی جوان و توانمند و یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران در سطح اول فوتبال ایران را به فال نیک می‌گیرد.

اگر جایی از مسوولان صبای قم حرفی شنیده‌اید مدرک ارائه کنید

 باشگاه صبای قم قابل توجه آقای فریاد شیران که مدعی مدیریت آکادمی باشگاه نفت تهران هستند، تاکید می‌کند: این باشگاه هیچ وقت در مورد اینکه صبا جانشین نفت شود، یا نفت را به قم هبه می‌کنند صحبتی نکرده‌ است، دوست عزیز لطفا اگر جایی از مسوولان صبای قم حرفی شنیده‌اید مدرک ارائه کنید، جنابعالی جایگاهی ندارید که در یک رسانه‌ با هزاران مخاطب با طرح این موضوعات کذب و بی‌اساس، برای جلب توجه و کسب اعتبار از جایگاه دیگران استفاده می‌کنید.

باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم می‌داند نفت متعلق به تهران است و کسی منکر این موضوع نیست، شاید مسائل و مشکلاتی وجود دارد که این آقا احساس خطر کرده و طبق عادت همیشگی خود که علاقه زیادی به سر و صدا کردن دارد، اینگونه مسئله‌ای بی‌پایه و بی‌اساس را در بوق و کرنا می‌کند، شما چه کاره نفت هستی؟ آیا جایگاه شما اجازه اظهار نظر را در مورد مسائلی که قطعا به مدیریت باشگاه نفت ارتباط دارد به جنابعالی می‌دهد؟

چرا از زبان دیگران حرف می‌زنید؟

مدعی هستید که دل شما و اهالی فوتبال تهران به درد آمده، از کجا و از چه چیزی؟ چرا از زبان دیگران حرف می‌زنید؟ چه اخباری؟ از کجا شنیده‌اید؟ کدام افراد سیاسی؟
آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمام رسانه‌ها گواهی می‌دهند که باشگاه صبا هیچ مکاتبه‌ یا مصاحبه‌‌ای راجع به نفت نداشته است، صبا یک باشگاه مستقل و دارای جایگاه و اعتبار است بنابراین چرا باید چشم‌داشتی به نفت داشته باشد، این باشگاه بعد از پایان لیگ شانزدهم فقط موضوع مرتبط با خود را تنها از طریق کمیته اخلاق پیگیری می‌کند که آن را هم همه می‌دانند؟ شما چه می‌گویید؟؟؟
خودتان دست به دامان نمایندگان تهران در مجلس شده‌اید

نمایندگان شریف مردم قم در مجلس شورای اسلامی همواره حامی ورزش بوده و هستند، آنها خودشان ما را به تلاش برای توسعه ورزش قم و حمایت از تیم صبا تشویق می‌کنند و هیچ نیازی ندارند که برای مواقع خاص در کنار ورزش باشند، بلکه جایگاه آنها والاتر و شریف‌تر از این می‌باشد.

این باشگاه در هیچ رسانه‌ای از نمایندگان مجلس برای انتقال، جایگزینی یا هبه کردن صحبتی نکرده است، اما شما حرف خودتان را هم قبول ندارید، شما که ادعا می‌کنید برخی نمایندگان قم در مجلس برای انتقال امتیاز نفت به صبا نامه‌نگاری کرده‌اند و صد البته ادعای کذب مطرح می‌کنید، الان که خودتان دست به دامان نمایندگان تهران در مجلس شده‌اید، لطفا به ما بگویید که بالاخره این کار درست است یا نه؟

ظاهرا آقای فریاد شیران در نفت مشکلاتی دارد

ظاهرا آقای فریاد شیران در نفت مشکلاتی دارد که جرات نکرده مستقیما با کسی آن را مطرح کند، یا اصلا کسی او را قبول ندارد که برای شنیدن حرف‌هایش وقت بگذارد، اگر می‌خواهید موضوعی را مطرح کنید چرا با عنوان و اعتبار دیگران بازی می‌کنید؟ اگر شما را قبول دارند از خودتان خرج کنید.

نفت قهرمان جام حذفی فوتبال و نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است، این که اعتبار بزرگی است، لطفا اگر شما را قبول دارند برای حفظ این اعتبار تلاش کنید، نفت در لیگ برتر است و ما هم جایگاه خودمان را می‌دانیم، نیازی نیست که شما آن را به ما یاد آوری کنید.

در فوتبال هیچ بازی خطرناکی وجود ندارد

در فوتبال هیچ بازی خطرناکی وجود ندارد، ما به توصیه شما هم نیازی نداریم، پیشینه و سابقه شما کاملا گویای جایگاه شما هست، اهل جنجال و سر و صدا هستید و ظاهرا از این طریق اعتبار کسب می‌کنید، از همان رسانه‌هایی که می‌گویید چشم جامعه هستند، بپرسید که باشگاه صبا با کدام یک از آنها راجع به نفت و این ادعاهای کذب شما صحبت کرده‌ است؟

شما که ظاهرا فرد تاثیرگذاری در باشگاه نفت هستید!!! لطفا به همان کار بازیکن‌سازی خود مشغول باشید، مگر در اینکه تیم نفت متعلق به مردم تهران است شک دارید؟ لطفا شما نگران سرنوشت تیم‌های شهرستانی نباشد و بهتر است به کار خودتان برسید.

اطلاعات شما از قوانین ضعیف است!

جنابعالی از قوانین فدراسیون فوتبال هم مطلع نیستید! شما هنوز نمی‌دانید اصلاً تیمی حق ندارد از استان خارج شود مگر اینکه منحل شود، وقتی تیم نفت تهران سرمربی خودش را انتخاب کرده، در قرعه‌کشی لیگ شرکت کرده و قرار است در مسابقات شرکت کند این صحبت‌ها از کجا خط داده می‌شود؟

به مشکلات نفت برسید

آقای فریاد شیران شما شک نکنید ما به فکر تیم خودمان هستیم، ظاهرا این شمایید که به کار همه کار دارید و به فکر تنها چیزی که نیستید نفت تهران است نفتی‌ که اکنون نیاز به آرامش دارد، شما صبحت از مشکلات نفت می‌کنید پس بروید به مشکلات نفت برسید و نگران مسائل این تیم باشید.

این باشگاه هیچ وقت به مال دیگران چشم نداشته‌ و ندارد، بهتر است در اموری که به شما هم ارتباطی ندارد دخالت نکنید، در مورد تیم و تعداد تماشاگران صبا صحبت می‌کنید، لابد برای بازی‌های نفت تهران ورزشگاه پر از تماشاگر می‌شود؟؟؟

در صبای قم بیش از 14 مربی بزرگ فوتبال ایران از جمله علی دایی بهترین گلزن فوتبال جهان مربیگری کرده؟ اما خاطرات ایشان از صبا را ببیند و نگرانی‌هایی که در نفت داشت را هم مرور کنید.

شخصیت‌هایی نظیر آقایان شیبانی و قنبرزاده برای نفت زحمت کشیده‌اند

لطفا به جایگاه‌تان خوب نگاه کنید، پیداست که شخصیت، ادب، آشنایی با ضوابط و رعایت آداب معاشرت به شما یاد نداده که در مورد مدیر عامل یک باشگاه باید چگونه صحبت کنید، اصولا زبان صحبت شما تهدید، بازی خطرناک و ... است و همچنان هم بر این موضع استوارید.

صد در صد باشگاه نفت تهران که دارنده عنوان قهرمانی جام حذفی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا است، برای ما قابل احترام است، نفتی که برای آن شخصیت‌هایی نظیر آقایان شیبانی و قنبرزاده زحمت کشیده‌اند، کسانی که امیدواریم بار دیگر به راس باشگاه نفت بازگشته و این تیم را احیاء کنند.

قطعا نفت مدیران و افراد دلسوزی دارد که این تیم را در آستانه فصل جدید لیگ برتر فوتبال به خوبی مدیریت کرده و نفت با هدایت علی کریمی به عنوان یکی از نوابغ فوتبال ایران در لیگ برتر حضوری موفق خواهد داشت اما گویا منافع شخصی آقای ناصر فریاد شیران به خطر افتاده که از منبع و نام نفت استفاده می‌کند.

2 سال قبل از نفت تهران اخراج شدید

آقای فریادشیران شما همانی هستید که به گفته خودتان، دو سال قبل از نفت تهران اخراج شدید و وقتی به کیش رفتید مدعی بودید ما مربیان همیشه ساکمان روی دوشمان است، اما در لیگ دسته دوم هم حرفی برای گفتن نداشتید، حالا چه شده که ساک را روی زمین گذاشته‌اید؟ نکند نگران بیکار شدن هستید و احساس خطر می‌کنید؟ می‌ترسید مدارس فوتبال‌تان بدون اعتبار نام نفت تعطیل شود؟ این را همه می‌دانند.

جامعه فوتبال به خلق و خو جنابعالی و حمله کردن‌های شما عادت دارد، سال گذشته با موضوع ملوان و امسال با طرح نام صبا وارد شده‌اید، در مجموع علاقه زیادی دارید که با نام بردن از شخصیت‌های سیاسی کشور، مدیران باشگاه‌ها و چهره‌های نام‌دار فوتبال ایران همچون علی کریمی، علی دایی و ... برای خود اعتبار کسب کنید، اهالی این رشته می‌دانند که شما سالی یک بار آن هم در تنور داغ نقل و انتقالات خود را بدون هیچ دلیلی وارد مسائل فوتبال می‌کنید تا خودنمایی کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز