خبرگزاری کار ایران

بی باک: امیدواریم در مسابقات گرند پری نتایج مطلوب را کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۱۴

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان اعلام کرد که ملی پوشان ایرانی در حال آماده سازی هستند و برای مسابقات گرند پری روسیه حاضر می شوند.

به گزارش ایلنا، مرحله اول مسابقات جایزه بزرگ (گرندپری - G4) در سال 2017 با حضور تکواندوکاران برتر جهان در 4 وزن المپیکی از 13 مردادماه به مدت 3 روز در شهر "مسکو" روسیه برگزار خواهد شد.

تیم‌ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی و ابوالفضل یعقوبی در این دوره از رقابت‌ها به مصاف رقبایشان می روند.

امیرحسین ساسان، حمیدرضا هادیان و سروش احمدی دیگر تکواندوکاران حاضر در اردو هستند که با برنامه ریزی صورت گرفته در تورنمنت روسیه (G1) شرکت خواهند کرد.

مهدی بی باک سرمربی تیم‌ملی کشورمان در این رابطه گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی برای حضور در دو رویداد گرندپری و تورنمنت روسیه را از روز یکشنبه 18 تیرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم. با توجه به اینکه نخستین مرحله مسابقات گرند پری 13 مرداد برگزار می شود روزانه دو نوبت برنامه تمرینی را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم تا به آمادگی جسمانی لازم رسیده و بتوانند در این رقابت‌ها نتایج خوبی را کسب کنند.

وی افزود: پس از مسابقات گرندپری 3 هوگوپوش جوان کشورمان در تورنمنت آزاد روسیه که از 17 مردادماه به مدت دو روز برگزار می شود، شرکت می کنند. این مسابقات G1 است و هدف از انتخاب این رویداد حضور تکواندوکاران کشورمان برابر نمایندگان روس است تا علاوه بر کسب تجربه بیشتر بتوانند خود را محک بزنند.

بی باک با اشاره به حضور هادی پور و یعقوبی در مرحله اول مسابقات گرند‌پری گفت: این دو تکواندوکار به تازگی از مسابقات جهانی برگشتند و طبیعی است که بدن آنها کمی افت داشته باشد اما با برنامه‌های تمرینی که در نظر گرفتیم سعی می کنیم بچه‌ها با آمادگی لازم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. محمد کاظمی دیگر نماینده کشورمان نیز برای نخستین بار است که حضور در مسابقات گرندپری را تجربه می کند. به توانایی بچه ها ایمان دارم و امیدوارم و انشاا... امتیازات لازم را کسب مینماییم.

سرمربی تیم‌ ملی کشورمان در ادامه خاطر نشان ساخت: با حمایت فدراسیون در هر دو رویداد شرکت خواهیم کرد. سعی می کنیم نگاه ویژه‌ای به پشتوانه سازی تیم‌ملی داشته باشیم و با حضور در رویداد‌های مختلف نقاط ضعف تکواندوکاراران را بدون فردسودگی برطرف نماییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز