خبرگزاری کار ایران

ماموریت غیر ممکن حقیقی در سرزمین باسوادها/ تیمی که نمی برد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۷۶

حقیقی در تیم قعرنشین سوئدی باید به تیم ملی برگردد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که در جام جهانی 2014 و جام ملت های 2015 گزینه اصلی کارلوس کی روش درون دروازه بود این روزها دوباره در متن قرار گرفته است.

حقیقی که از ابتدای مرحله مقدماتی جام جهانی به خاطر مصدومیت های گاه و بیگاه و بعضا نیمکت نشینی در تیمهای اروپایی و همچنین بی تیم بودن جایگاه خود در تیم ملی را به علی بیرانوند داده است حالا دوباره در میادین حاضر شده و دو روز پیش در قالب تیم ای اف سی اسکیلستونا در لیگ برتر سوئد به نام آلسونسکن به میدان رفت.

دیداری که حقیقی نمایش قابل قبولی داشت اما در نهایت منجر به شکست 1-0 تیمش در برابر سیریوس شد. حقیقی بعد از بازی از نمایش خودش راضی بود اما نسبت به عدم گلزنی تیمش گلایه داشت.

تیم او در حال حاضر در جدول 16 تیمی لیگ برتر سوئد با قدرت در قعر جدول رده بندی جای دارد. آنها از 14 بازی 4 تساوی و 10 باخت دارند و هنوز بردی به دست نیاورده اند. 

ای اف سی اسکیلستونا تاکنون با دریافت 29 گل بیشترین گل خورده را دارد و با 11 گل جزو ضعیف ترین خطوط حمله است. میانگین گل خورده این تیم بیش از دو گل در هر بازی است و باید دیدحقیقی می تواند سر و سامانی به دروازه این تیم بدهد یا خیر.

حقیقی در تیمی حضور دارد که اسم و رسم جندانی ندارد. این تیم رد سال 2004 تاسیس شد و ورزشگاه اختصاصی آنها توناوالن 7800 مفر ظرفیت دارد.

این تیم با حقیقی 9 بازیکن خارجی دارد که مشهورترین آنها از کشورهای انگلیس، گرجستان، اتریش، غنا و ... هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز