خبرگزاری کار ایران

بدبیاری بزرگ یحیی؛ تراکتور در محاصره تهرانی ها با دمای 50 درجه!

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۰۱۰

تراکتور 5 بازی دشوار در ابتدای راه خود در لیگ هفدهم خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال تراکتورسازی در این فصل از رقابت ها کار سختی دارد. یحیی گل محمدی سرمربی جوان این تیم باید تیمی را روانه میدان کند که هیچ بازیکن و ستاره جدیدی را به خدمت نگرفت و به دلیل محرومیت اجازه این کار را نداشت و از طرفی چند مهره اصلی خود در خط دفاع و دروازه را هم دست داد.

با این حال آنها یک بدبیاری دیگر هم آورده اند و آن هم مربوط به قرعه آنها در ابتدای لیگ هفدهم است.

تراکتور در هفته اول به هوای بالای 50 درجه اهواز می رود تا مقابل استقلال خوزستان عبدالله ویسی رقابت کند. سپس در خانه از مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرسپولیس میزبانی خواهد کرد. دوباره در هفته سوم نوبت به دیدار با دیگر تیم پرطردار تهرانی یعنی استقلال می رسد. مسابقه ای که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این پایان کار نیست. تیم یحیی در هفته چهارم هم باید رو در روی تیم علی کریمی قرار بگیرد و به مصاف نفت برود که حساسیت های فراوانی در پی خواهد داشت. هفته پنجم هم جدال با علی دایی و سایپای باب میلش در تهران است. 5 هفته و 4 بازی با تیمهای تهرانی!

باید دید یحیی از این آزمون چگونه بیرون می آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز