خبرگزاری کار ایران

بزرگترین مشکل آقای گل؛ مدیر برنامه ضعیف و تزلزل در انتخاب

طارمی؛ گوهری که خوب صیقل نمی خورد

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۳۹۵

مهدی طارمی به اعتقاد ما دچار یک پارادوکس شده و هنوز هم پس از این همه تجربه در عین جوانی راه خود را به درستی انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طارمی پسر خوب و خوش اخلاق و باظرفیت ی است که زیر سنگین ترین تخریب ها و فشارهایی که طی این دو سه فصل به او وارد شده خم به ابرو نیاورد و یکبار ندیدیم که مهدی طارمی از کوره در رود و واکنشی کلامی یا جور دیگر به منتقدین و بعضا مغرضین نشان دهد.

در حالی که هر بازیکن دیگری در شرایط سنی طارمی بود و این سابقه درخشان را در پرسپولیس و تیم ملی داشت مقابل هر کنش ، یک واکنش تند نشان می‌داد.

داشتیم و داریم بازیکنانی که تا به آنها بگویی بالاچشمت رنگی شده چشماهایش را می بندد و هر چه به زبانش بیاید را بلغور می کند. آنهم بازیکنانی که شاید یک پنجم موفقیت و محبوبیت طارمی را نداشته و ندارند.

مهدی طارمی وقتی فصل گذشته رفت ترکیه و به آن صورت برگشت ، از جانب برخی دوستانش (به اصطلاح دوستان) چنان مورد هجمه قرار گرفت که گفتیم فوتبالش تمام است. از سکوهای قرمز و آن لیدرهای آبگوشتی گرفته تا برخی رسانه‌ها و هم تیم‌هایی که دوست نداشتند و ندارند طارمی باشد تا جا برای‌شان باز شود تا برنامه پرمخاطب صدا و سیما همه به نوعی طارمی را مورد حمله و نکوهش قرار دادند.

اما طارمی در این بخش مثل یک بازیکن پخته و حرفه ایی عمل کرد.

نه از نیمکت نشینی های اول فصل جاخورد و نه از متلک  های گاه و بیگاه هم تیمی ها و سکوهایی که بلای جان باشگاههای استقلال و پرسپولیس شده اند.

خیلی ها گفتند او یک جایی در این رهگذر از کوره در می رود.

خیلی ها گفتند فوتبال طارمی تمام است.

اما طارمی هر زمان وارد زمین شد همان طارمی پرتلاش و موقعیت ساز و گلزن بود.

گل خراب می کرد اما گل هم می زد.

طارمی همینگونه است. اورا باید همینگونه بپذیریم که هئوادار واقعی خیلی جلوتر از برخی کارشناسان طارمی را با همین خصوصیات پذیرفته است.  او چند موقعیت را ممکن است از دست بدهد اما آنقدر پشتکار و تلاش دارد که بالاخره گلش را می زند.

در های تیم ملی هم به روی او باز باز بود.

این از خوش بیاری های طارمی است که کی روش در راس تیم ملی است.

کی روش قدر این جواهرش را می داند.

او در تیم ملی چنان از مهدی طارمی بازی می گیرد که انگار برای تیم ملی نقش نیروگاه بوشهر را ایفا می کند.

این فصل هم همانند فصل پیش طارمی آقای گل شد ، در تیم ملی هم گلزن و موثر بود و تا همین آخر فصل همه چیز آرام بود و بدون سروصدا .

اما طارمی مثل هر بازیکن دیگری دوست دارد به سطح بالای فوتبال اروپا برود.

اما به نظر ما طارمی مدیر خوبی برای برنامه هایش انتخاب نکرده و اگر یک مدیر خوب و کاربلد انتخاب کند یقینا جایگاه او فوتبال حوزه خلیج فارس و یا حتی ترکیه و یونان نیست.

او می تواند یک علی دایی در سطح اول فوتبال اروپا باشد.

جدی و مبارزه جو و تحت فشارهای سنگین آبدیده تر می شود.

دایی هر زمان که هجمه های بیشتری به سمتش می آمد بهتر بازی می کرد.

طارمی هم به نوعی همان است . بنظر می رسد مهدی طارمی کمی تنبل تر از دایی باشد. چون دایی هرگز از تمرین و بدنسازی و مسابقه و گلزدن در نمی رفت و سیر نمی شد.

طارمی تمام خصوصیات یک بازیکن سطح اول اروپا را دارد.

ای کاش کمی در انتخاب مدیران برنامه اش دقت بیشتر کند و خودش هم جدی تر به مقابله با هجمه ها برود.او جواب همه را با بازیهای خوبش می دهد ولی اعتقاد داریم طارمی باید راهش را یکبار برای همیشه درست و خوب انتخاب کند.

اگر می خواهد برود اروپا با یک هدف بزرگ و مشخص برود و اگر هم قرار است با همین پول ها به یونان و ترکیه برود در همین پرسپولیس بماند تا فوتبال ما از این بازیکن خوش فرم و گلزن و با اخلاق بهره بیشتری ببرد و هوادران فوتبال از گلزنی ها و تکنیک ناب نیروگاه بوشهر حظ وافر را بردارد.

آقای طارمی ...لطفا هدف خودت را روشن کن و مدیری کاربلد برای برنامه هایت انتخاب کن.

نهایتا اینکه ای کاش طارمی بماند تا با پرسپولیس قهرمان آسیا شود و طلسم ناکامی ایران در آسیا را بشکند.

اما اگر تیم خوبی پیدا شد و راه پیشرفتش بازتر بود بازهم برای ما همان مهدی طارمی دوست داشتنی است.

سیدرضافیض آبادی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز