خبرگزاری کار ایران

در نقل و انتقالات نیم فصل

نام عالیشاه به فهرست تراکتورسازی اضافه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۲۳۲

هافبک فصل گذشته پرسپولیس ممکن است نیم فصل دوم در تراکتورسازی بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امید عالیشاه، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس که قصد داشت دوران خدمت سربازی خودش را در تراکتورسازی پشت سر بگذارد، به دلیل محرومیت این باشگاه از سوی فیفا نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود و یک نیم فصل بدون تیم بود.

با وجود اینکه خبرها حاکی از پیوستن این بازیکن به فجر سپاسی داشت، از روز گذشته در تمرینات تراکتورسازی حاضر شد تا به نوعی به شایعات چند وقت اخیر پیرامون خود پایان دهد.

از طرفی با توجه به محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی و عدم توانایی این باشگاه در اضافه کردن نام بازیکن جدید به فهرست خود، حضور عالیشاه در تمرینات عجیب بود.

کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: عشوری قرار است برای حفظ آمادگی خود در کنار تراکتورسازی تمرین کند ولی وضعیت او برای پیوستن به تیم مشخص نیست و ابتدا باید نظر گل‌محمدی در مورد این بازیکن را جویا شویم و در صورتی که این بازیکن مورد نیاز کادرفنی باشد، باید مذاکره کنیم تا ببینیم شرایط پیوستن به تراکتورسازی برایش فراهم است یا نه.

وی افزود: باید ببینیم چقدر از خدمت سربازی عالیشاه باقی مانده است تا در صورت امکان او را نیم فصل به فهرست تیم اضافه کنیم. اگر قرار بر جذب این بازیکن باشد او تا نیم فصل در کنار ما تمرین خواهد کرد و فقط در بازی‌ها نمی‌تواند حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز