خبرگزاری کار ایران

کعبی: در شأن رضاییان نیست تستی شود / فولاد نه؛ با سپیدرود خداحافظی می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۲۰۰

مدافع با سابقه سپیدرود رشت گفت: رامین رضاییان بازیکن تیم ملی است و شخصیت او الان به حدی بالاست که نباید برای پیوستن به تیمی در سطح لیگ های اروپایی تست بدهد.

حسین کعبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص صعود سرخپوشان گیلانی پس از انتظار طولانی مدت هواداران این تیم به لیگ برتر گفت: خداروشکر که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و این اتفاق در حالی رخ داد که شرایز مناسب مالی نداشتیم. قطعا این حق ما بود و برای هواداران سپیدرود که لیاقتش را دارند با دست خالی شاهکار کردیم.

مدافع کهنه کار سپیدرود درخصوص اینکه چرا سرخپوشان گیلانی را پس از دو سال دوری از مستطیل سبز در فصل گذشته به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد، اظهار داشت: پس از فوت برادرم قصد نداشتم به فوتبال بازگردم و می خواستم برای همیشه از فوتبال خداحافظی کنم. تابستان گذشته آقای نظر محمدی با من تماس گرفت و گفت اگر قصد داری دوباره فوتبال بازی کنی به سپیدرود بیا. به خاطر اثبات خودم به رشت نیامدم و دعوت آقای نظر محمدی را پذیرفتم تا به لطف خدا در حالیکه کسی انتظارش را نداشت دوباره فوتبال بازی کنم. در فصل آینده کعبی جدیدی را خواهید دید و به این شیوه معتقدم برخی از منتقدان سکوت خواهند کرد.

کعبی درخصوص ادامه همکاری با علی نظر محمدی و نتیجه گیری در لیگ برتر گفت: الان زود است برای لیگ برتر نظر بدهیم؛ تیم هایی در این سطح مدعی هستند اما قطعا به دنبال نتیجه گیری در بالای جدول خواهیم بود. مشکلات مالی روی روند ما تاثیر گذار نیست و برای سقوط به لیگ برتر نیامدیم و اتفاقات خوشی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم اسپانسر جدید به تیم کمک کند زیرا هواداران شهر رشت لیاقتشان بیشتر از این هاست. برای بازی های خانگی سپیدرود 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند در حالیکه تیم های آسیایی ما مانند ذوب آهن و استقلال خوزستان کم تر از 10 هزار نفر تماشاگر بازی هایشان را تماشا می کنند. تمدید قرارداد من به همین دلیل بود و دوست داشتم به دلیل مردم رشت در سپیدرود بمانم.

کعبی درباره مبلغ دریافتی که در این مدت داشته، عنوان کرد: تا به امروز مبلغی را دریافت نکردم اما مسئولین  قول داده اند و قطعا عملی می شود. امیدواریم پیش از شروع لیگ حقوق ها به حساب بازیکنان واریز شود.

مدافع سابق تیم ملی درباره شرایط رامین رضاییان و آینده او گفت: رامین بازیکن خوبی است و از نظر فیزیکی کاملا آماده است او تلاش زیادی انجام داده و به پیراهن تیم ملی هم رسیده است. اگر نظر او بازگشت به فوتبال ایران است باید مسئولین به او کمک کنند و اگر دوست دارد در اروپا موفق باشد هم برای او دعا می کنیم. رامین بازیکن تیم ملی است و شخصیت او الان به حدی بالاست که نباید برای پیوستن به تیم در سطح لیگ های اروپایی تست بدهد. تیم ملی ما الان به جام جهانی رفته و همه به دنبال بازیکنان ملی پوش موفق هستند. او الان در اوج آمادگی قرار دارد اگر آنجا اتفاق خوبی ذقم نخورد، امیدواریم او به ایران بدون حاشیه بازگردد و به فوتبالش ادامه بدهد. 

حسین کعبی 33 ساله درخصوص تصمیمش برای آینده و خداحافظی از مستطیل سبز خاطر نشان کرد: با وجود اینکه خوزستانی هستم علاقه ای ندارم در این استان از فوتبال خداحافظی کنم. متاسفانه افرادی در فوتبال خوزستان وجود دارند که نمیخواهم از نزدیک با آن ها برخورد داشته باشم. ملاک جدیدی در فوتبال این استان رخ داده به نام بازیکن دزدی. دروغ گویی در فوتبال باب شده و اگر روزی دو بازیکن از خوزستان به حضور فیکس در تیم ملی رسیدند، آن موقع سکوت می کنم. افرادی وجود دارند که نمی دانند حتی فوتبال چیست با احترامی که مدیرعامل فولاد خوزستان دارم اما مسئولان فوتبالی در این استان به غیر از ایشان را قبول ندارم.  دوست دارم سه یا 4 سال دیگر بازی کنم و به این موضع اصلا فکر نکردم اما خداحافظی من قطعا با پیراهن سپیدرود خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز