خبرگزاری کار ایران

فراهانی: علی کریمی روی نیمکت نفت نمی‌سوزد/ سوپر کاپ را از پرسپولیس می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۱۷۵

دروازه‌بان نفت تهران از دلایل ماندنش در این تیم و انگیزه‌هایش برای فصل جدید می‌گوید.

میلاد فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط نفت تهران اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و در روز دو نوبت تمرینات منظم انجام می‌دهیم. تیم پتانسیل بالایی دارد و تنها مشکل ما مثل همیشه وضعیت مالی است و امیدوارم هرچه زودتر تکلیف تیم مشخص شود و تعهدات به بازیکنان پرداخت شود تا قراردادهای‌مان را ثبت کنیم و کارمان رسماً آغاز شود.

وی در مورد سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران گفت: ایشان در دوران بازی خود تجربه داخلی و خارجی خوبی دارد و زیر نظر مربیان بزرگی کار کرده که به سرمربیگری خودش کمک می‌کند و ما هم انگیزه زیادی داریم زیر نظر او کار کنیم.

دروازه‌بان نفت در واکنش به اینکه گفته می‌شود به خاطر شرایط نامناسب این تیم، علی کریمی روی نیمکت می‌سوزد تصریح کرد: به نظر من اینطور نخواهد بود و اگر مشکلات مالی و وضعیت تیم مشخص شود پتانسیل بالایی برای نتیجه گرفتن داریم. نفت همیشه تیم خوبی در لیگ برتر بوده است و سال گذشته هم در شرایط مشابهی تیم را بستیم و کارمان را دیر شروع کردیم ولی تا اواخر نیم فصل اول جزو مدعیان بالای جدول بودیم و قهرمان جام حذفی هم شدیم. مطمئن باشید اگر دغدغه‌های غیرفنی وجود نداشته باشد کریمی در نفت نتیجه می‌گیرد.

فراهانی در مورد اینکه چرا با وجود مشکلات زیاد فصل گذشته بازهم در نفت ماندنی شد گفت: خیلی از بازیکنان منتظر پایان فصل بودند تا از نفت جدا شده و به شرایط فصل پیششان پایان دهند و خیلی‌ها جدا شدند. من هم پیشنهادات خوبی داشتم ولی نفت با تلاش ما قهرمان جام حذفی شد و سهمیه آسیا گرفت و برای همین دلم نیامد تیم را رها کنم و می‌خواهم با نفت به آسیا بروم.

وی در رابطه با سوپرجام فوتبال ایران که 29 تیر مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود عنوان کرد: بازی سختی با پرسپولیس داریم و این تیم به نوعی بهترین‌ها را در همه پست‌ها گلچین کرده است ولی به یاد داشته باشید که کسی فکرش را نمی‌کرد ما تراکتورسازی را در فینال جام حدفی ببریم و در مورد پرسپولیس هم پیروز می‌شویم و همه را غافلگیر خواهیم کرد. قول می‌دهم سوپرجام هم برای ما خواهد بود.

دروازه‌بان نفت در مورد انگیزه بازی مقابل پرسپولیس با توجه به اتفاقات فصل گذشته هم خاطر نشان کرد: فصل پیش اتفاق خوبی نیفتاد و با تصمیم عجیب داور مقابل پرسپولیس 3 اخطاره شدم و این بازی را که انگیزه زیادی برایش داشتم از دست دادم، برای همین انگیزه بالایی دارم تا مقابل آنها قرار بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز