خبرگزاری کار ایران

غلامی: هنوز پیر نشده‌ایم و برای پیروزی با تمام وجود می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۳۳

سرعتی زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: با برد امروز برابر نماینده قدرتمند قطر نشان دادیم بر خلاف برخی اظهار نظرها هنوز پیر نشده‌ایم و برای پیروزی تیم با تمام وجود می‌جنگیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی سرعتی‌زن تیم والیبال بانک سرمایه پس از پیروزی برابر العربی قطر اظهار داشت: العربی یک تیم بین‌المللی و پرمهره است که نقطه قوت این تیم در زدن سرویس است. خصوصا گروزو که از سرویس زن‌های قهار جهان است که کار دریافت را برای هر تیمی با مشکل روبرو می‌کند.

وی در ادامه افزود: همان طور که گفتم العربی سرویس زن‌های خوبی دارد اما دریافت کننده‌های ما مثل فرهاد قائمی، ظریف و عبادی‌پور به خوبی سرویس‌های بازیکنانی مثل گروزر و سالوادور را به خوبی دریافت کردند تا بتوانیم با برنامه‌ای که داریم این تیم را شکست دهیم و فینالیست این دوره از رقابت‌ها شویم.

غلامی در خصوص دیدار فردای بانکی‌ها برابر نماینده ژاپن گفت: در مسابقه فینال که برابر تویودا خواهد بود محکوم به پیروزی هستیم. زیرا تنها با هدف قهرمانی در این بازی‌ها حاضر شده‌ایم. البته نماینده ژاپن هم بسیار قدرتمند است چرا که پشت‌خط‌‌ زن قهاری دارد که دفاع کردنش آسان نیست. اما در هر صورت به پیروزی فکر می‌کنیم.

سرعتی زن تیم بانک سرمایه در پایان اظهار داشت: با برد امروز برابر نماینده قدرتمند قطر نشان دادیم بر خلاف برخی اظهار نظرها هنوز پیر نشده‌ایم و برای پیروزی تیم با تمام وجود می‌جنگیم.

مرحله نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا فردا (پنج شنبه) با چهار دیدار در شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار نهایی و در شهر نین بین به مصاف تویودای ژاپن می رود تا در صورت پیروزی برابر حریف برای دومین سال متوالی قهرمانی آسیا شود.

تیم های آلتای وی سی قزاقستان و العربی قطر نیز برای کسب رتبه سوم این رقابت ها در شهر نام دین ویتنام به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز