خبرگزاری کار ایران

هنوز کار برای‌مان تمام نشده و هدف‌مان قهرمانی است

کارخانه: برای شکست العربی با برنامه عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۳۲

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم العربی قطر حریف بسیار قدرتمندی بود و برای پیروزی برابر این تیم با برنامه عمل کردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه پس از پیروزی شاگردانش برابر العربی قطر و صعود به دیدار نهایی افزود: خوشحالم بالاخره زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم جواب داد و تیم العربی با این همه مهره بزرگ و به نام را شکست دادیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان بانک سرمایه کار بزرگی کردند، گفت: آنان تیمی را شکست دادند که بازیکنان نامی از سراسر جهان را در اختتیار دارد.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: در مسابقه با العربی نقطه قوت حریف که سرویس های بسیار قدرتمندش بود را از کار انداختیم. سالوادور و گروزو وقتی در خط سرویس قرار می گیرند واقعا کار تیم مقابل برای برای دریافت با مشکل روبرو می شود.

وی تاکید کرد: دو سیاست در این بازی به خرج دادیم. یکی اینکه تایم‌های استراحتمان را قبل از سرویس‌های گروزر و سالوادور که پشت سر هم سرویس می‌زدند، بگیریم تا این دو بازیکن با تاخیر وارد خط سرویس شوند. سیاست و استراتژی دوم نیز این بود که زمانی که پوئن‌ها را از دست می‌دهیم و عقب می‌افتیم، به گذشته فکر نکنیم و با تمام قدرت به فکر جبران امتیاز از دست رفته باشیم و با انسجام و اعتماد به نفس بازیکنانمان بتوانیم بازی را مدیریت کنیم.

کارخانه ادامه داد: در کل بازی سنگینی بود. در طی دوازده سالی که در جام باشگاه های آسیا حضور دارم، این سنگین‌ترین مسابقه‌ای بود که تجربه کردم.

سرمربی بانک سرمایه در پایان گفت: اگرچه بازی را بردیم اما هنوز کار برایمان تمام نشده است و فردا برای کسب مقام قهرمانی باید به مصاف نماینده قدرتمند ژاپن برویم. هدف بانک سرمایه قهرمانی است و امیدوارم فردا با بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران به تهران بازگردیم.

مرحله نهایی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا فردا (پنج شنبه) با چهار دیدار در شهرهای «نام دین» و «نین بین» ویتنام پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال بانک سرمایه در دیدار نهایی و در شهر نین بین به مصاف تویودای ژاپن می رود تا در صورت پیروزی برابر حریف برای دومین سال متوالی قهرمانی آسیا شود.

تیم های آلتای وی سی قزاقستان و العربی قطر نیز برای کسب رتبه سوم این رقابت ها در شهر نام دین ویتنام به مصاف یکدیگر می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز