خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان

چهارمحال و بختیاری قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۰۲

در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با 1 مدال طلا و 1 مدال نقره عنوان قهرمانی را بدست آورد.

به گزارش ایلنا، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش کایاک و کانو روز گذشته 11 تیرماه در رودخانه کرج به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز برگزار شد.

قایقرانان 13 استان در مواد کایاک و کانوی بزرگسالان و جوانان به رقابت پرداختند.

در کانوی جوانان محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری مدال طلا، امیررضا نژاد از تهران مدال نقره و علیرضا آدم پور از گیلان مدال برنز بدست آوردند.

در کایاک جوانان دانیال خسروی از مازندران مقام اول، محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری مقام دوم و قایقران آذربایجان شرقی مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی بزرگسالان مهدی نظری از گیلان اول، احمد حویدر از خوزستان دوم و مهران رضایی منش از کرمانشاه سوم شدند.

در کایاک بزرگسالان امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه مدال طلا، مرتضی کیان منش از خوزستان مدال نقره و مصطفی کنارنگ از استان چهارمحال و بختیاری مدال برنز را بدست آوردند.

 در پایان هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با 1 مدال طلا و 1 نقره قهرمان شد، تیم های مازندران و کرمانشاه مشترکا با 1 مدال طلا و 1 برنز عنوان نائب قهرمانی را بدست آوردند و هیات گیلان با 1 مدال طلا در رده سوم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز