خبرگزاری کار ایران

ورزشی‌نویسان؛ حامیان ورزشِ ایران در راهِ افتخار

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۵۵

برای تجلیل از خدمات ارزشمند خبرنگاران و نویسندگان و عکاسان ورزشی در مسیر پیشبرد ورزش دنیا، دوم جولای را به‌عنوان «روز جهانی ورزشی‌نویسان» نام‌گذاری کردند.

به گزارش ایلنا،درخلالِ برگزاری بازی‌های المپیک ۱۹۲۴ پاریس، به‌مناسبت تأسیس انجمن جهانیِ ورزشی‌نویسان (AIPS) و برای تجلیل از خدمات ارزشمندِ خبرنگاران و نویسندگان و عکاسانِ ورزشی در مسیر پیشبرد ورزشِ دنیا، دوم جولای را به‌عنوان «روز جهانیِ ورزشی‌نویسان» نام‌گذاری کردند.

بدین‌منظور باشگاه هواداران فوتبالِ ملی (سامانۀ ۹۰۹۰)، با انتشار پیامی ضمن پاسداشتِ تلاش دست‌اندرکارانِ حوزۀ اطلاع‌رسانی و خبرِ ورزش کشور، فرارسیدن این روز را به تمامیِ نویسندگان و خبرنگاران و عکاسانِ ورزشی کشور تبریک گفت.

در پیامِ مذکور، این باشگاه ضمن اشاره به نقشِ پُررنگ و ملموس نویسندگانِ ورزشی در فرهنگ‌سازی و اعتلای ورزشِ کشور، دستاوردهای تیم‌های ورزشی ایران را در عرصه‌های بین‌المللی، مرهونِ زحمات صادقانۀ این قشر از جامعۀ مطبوعاتِ کشور برشمرده است.

درادامۀ این پیام، سامانۀ ۹۰۹۰ ضمن محکومیت برخوردِ زننده و دورازشأن مأمورانِ پلیس فرودگاه قاهره با خبرنگار ورزشی کشورمان، ابراز امیدواری کرد که به‌زودی در سراسر جهان، رعایت حقوق حرفه‌ایِ خبرنگاران و نویسندگان را شاهد باشیم.

درپایان، باشگاه هواداران فوتبالِ ملی به‌نیابت از تمامی هوادارانِ تیم‌های ملی فوتبالِ کشورمان، با آرزوی بهروزی و پیروزی برای یکایک اعضای جامعۀ ورزشی‌نویس در ایران عزیزِ اسلامی، سلامتِ عاجل را برای استاد بی‌بدیلِ عرصۀ تحلیل و تفسیر ورزش، عطاءالله بهمنش، از پروردگار یکتا مسئلت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز