خبرگزاری کار ایران

دعوت از شاگردان کی روش برای دیدار با یونان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۴۱

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد یکی از نمایندگان پارلمان یونان برای برگزاری دیدار دوستانه فوتبال بین تیم ملی ایران و یونان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ محمدرضا پورابراهیمی داورانی گفت: در دیدار جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با نایب رئیس پارلمان یونان و تعدادی از نمایندگان پارلمان این کشور، علاوه بر توافقات صورت گرفته برای گسترش مناسبات اقتصادی بین دو کشور بر لزوم ارتقای روابط فرهنگی و ورزشی نیز تاکید شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، بعد از تیم ملی فوتبال برزیل توانست در مسابقات انتخابی جام جهانی روسیه، امتیازات لازم را برای صعود کسب کند یکی از نمایندگان پارلمان یونان نیز در دیدار هیئت پارلمانی دو کشور پیشنهاد داد که هماهنگی‌ها برای برگزاری بازی دوستانه فوتبال بین ایران و یونان برگزار شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهاد یونانی‌ها برای برگزاری بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و یونان از طریق وزرات ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود.

یونان در یورو 2004 قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز