خبرگزاری کار ایران

۷ خارجی آمدند اما نپسندیدم

جلالی: مثل برخی تیمها نمی توانیم هر بازیکنی را بخریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۵۰۲

سرمربی پیکان گفت: یکی دو بازیکن دیگر می خواهیم اما معلوم نیست کدام بازیکن را جذب کنیم.

مجید جلالی در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پیکان اظهار داشت: خدا را شکر در اردو هستیم و وضعیت خوبی داریم. تمرینات مرتبی را پشت سر می گذاریم.

وی درباره احتمال جذب مگویان خاطرنشان کرد: یکی دو یار دیگر می خواهیم اما اینکه چه کسی را جذب می کنیم هنوز معلوم نیست و نمی توان گفت کدام بازیکن هست و کدام بازیکن نیست.

سرمربی پیکان در ادامه خاطرنشان کرد: با ذوب آهن هفته اینده در تهران بازی دوستانه برگزار می کنیم. تمرینات ما فعلا صبح و بعداز ظهر است ولی متاسفانه شرایط زمین در کردان اصلا مناسب نیست. در این برهه زمانی کیفیت زمین خیلی برای ما اهمیت داشت اما متاسفانه اینجا خوب نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: فضای اینجا برای کمپ ایده آل است اما زمین خیلی مهم است. اینجا جای کاملی است. ما در اینجا بازی دوستانه هم با تیم نفت مسجد سلیمان فردا بازی داریم.

سرمربی پیکان درباره میزان رضایتش از فعالیت در بازار نقل و انتقالات اذعان داشت: حدودا از روند نقل و انتقالات راضی هستیم. هیچ وقت نمی توانیم به هر چیزی که بخواهیم دست پیدا کنیم. ما این شرایط را نداریم که مانند برخی تیمها هر بازیکنی را به خدمت بگیریم. بودجه ما محدود است و جاذبه های ما هم محدود هستند.

وی درباره جذب مجید صالح تصریح کرد: آقای صالح به ما اضافه شدند و قوی و خوب در کنار هم کار می کنیم.

سرمربی پیکان درباره بالا رفتن انتظارات از پیکان و جدایی ستاره ها از این تیم گفت: ستاره های می روند و انتظار بالا می رود؟ مگر می شود. یارهای تاثیرگذاری را از دست دادیم ولی سعی می کنیم تبعات نبودن آنها را کم کنیم.یارهایی که جذب شدند فوق العاده کار می کنند.

جلالی در پایان درباره خرید منشای جدید در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات اذعان داشت: والا چند بازیکن خارجی دارند می آیند. ما سال های سال است که این کار را انجام می دهیم. بیش از 35 سال است که این کار را می کنیم. 7 بازیکن خارجی آمدند که آنها را قبول نکردم. آنها تمرین کردند اما معیارهای ما را نداشتند. در این هفته سه یا 4 نفر دیگر هم می آیند و باوسواس آنها را می بینیم و از بین آنها یک یا دو نفر را جذب می کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز