خبرگزاری کار ایران

حضور منتظری و جباری تاثیر گذار است

پاشازاده:در بازی دیروز به خواسته های خود رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۴۶۳

بازی خیلی خوبی بود توانستیم بازیکنان مان را مقابل یک تیم مطرح بسنجیم ما تازه شروع کرده‌ایم و نیاز به زمان داریم و بهتر از این شویم.

مهدی پاشازاده در گفت‌ؤگو با ایلنا در خصوص دیدار دوستانه مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود توانستیم بازیکنان مان را مقابل یک تیم مطرح بسنجیم ما تازه شروع کرده‌ایم و نیاز به زمان داریم و بهتر از این شویم.

وی ادامه داد: در این هفته سه دیدار دوستانه سنگین برگزار کردیم و باید بگویم قبل از اردوی سرعین به چیزهایی که می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی نساجی در خصوص منتظری و جباری در استقلال تصریح کرد: استقلال در خط دفاع یک رهبر کم داشت باید قبول کنیم منتظری یک دفاع بین المللی است در خصوص جباری هم باید بگویم او بازیکن بزرگی است و می‌تواند خط هافبک استقلال سروسامان دهد.

پاشازاده در خصوص شایعه غیبت مجیدی در دیدار دیروز تصریح کرد: مجیدی از ابتدا در کنار تیم بود و قبل و بعد از بازی هم با کادر فنی استقلال خوش و بش کرد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از استقلال امسال افزود: این تیم پارسال بسته شده است و 80 درصد تیم حفظ شده و مطمئن هستم بهتر از اینها خواهد شد.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه آیا مگویان باید در استقلال بماند یا خیر اذعان داشت: کادر فنی استقلال باید در این خصوص نظر دهد.

پاشازاده در پایان درباره اینکه به نظر بهترین زوج خط دفاعی استقلال چه کسانی هستند گفت: از الان معلوم نمی‌شود باید بازی‌ها شروع شود خیلی از اتفاقات در بازی‌ها مانند مصدومیت و محرویت می‌افتد.

در بازی 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز