خبرگزاری کار ایران

گزارش آخرین وضعیت ارتش سرخ پیش از آغاز لیگ هفدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۳۹۲

سرخپوشان گیلانی این روزها به دنبال مشخص شدن وضعیت میزبانی شان در بازی های خانگی لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا،‌ سرخپوشان گیلانی پس از سختی های زیاد و فشار بازی های پرهیجان لیگ دسته اول موفق شدند به عنوان تیم برتر دوم لیگ آزادگان به لیگ برتر فوتبال صعود کنند و پس از پنج دهه این طلسم را بشکنند.

این تیم گیلانی همواره با مشکلات مالی رو به رو بوده و آنها در حساس ترین برهه فصل هم به مشکلات مالی می رسیدند اما این مانع از انگیزه بالای بازیکانی نشد که هواداران با تعصبشان لقب ارتش سرخ را برای آن ها برگزیده اند.

موضوع و دغدغه اصلی سپیدرود و هواداران این تیم محل برگزاری دیدارهای خانگی این تیم است که اکنون ورزشگاه عضدی که در داخل شهر رشت قرار دارد با مشکلاتی رو به رو است. مسئولان سپیدرود قصد دارند تا سکوهای رو به روی جایگاه این ورزشگاه را مورد بازسازی و بهسازی قرار بدهند هر چند پیش از این عنوان شده بود قرار است این سکوها تخریب شوند.

ماجرا از این قرار است که مسئولان باشگاه به تازگی با یک شرکت بهسازی ملاقات داشته اند و فردا آنها قرار است از شرایط ورزشگاه بازدید کنند تا در صورت نیاز بنای سکوها را استحاکم ببخشند که طبق گفته مسئولان این شرکت تنها 20 روز زمان می برد.

این احتمال وجود دارد که آنها دستور به تخریب این سکوها بدهند اما نگرانی از این بابت وجود ندارد و ورزشگاه سردار جنگل هر چند از مرکز شهر فاصله دارد و برای حضور هواداران در بازی های خانگی یک مقدار دشوار است،‌می تواند گزینه جایگزین باشد. در واقع هیئت فوتبال استان گیلان به دنبال برطرف کردن تنها مشکل این ورزشگاه یعنی شرایط چمن است و تنها عیب ورزشگاه سردار جنگل این موضوع است. اگر ورزشگاه عضدی مورد تایید نباشد و دستور به تخریب بخشی از سکوهای این ورزشگاه گرفته شود هواداران سرخ پوش در ورزشگاهی که مدت طولانی است در آن شکست نخورده اند برای دیدارهای سرخپوشان گیلانی حضور پیدا نمی کنند.

با جذب بازیکنانی همچون ایمان صادقی، توحید غلامی، حسین ابراهیمی، سید محسن حسینی، علی دهقان، عماد میرجوان، غلامرضا رضایی، میعاد یزدانی، میلاد صادقیان،‌ مهرداد جماعتی،‌ احمد آهی،‌ امید سامکن لیست 18 نفره سرخپوشان تکمیل شد و آنها تنها مجاز به جذب بازیکن جوان هستند.

شاگردان علی نظر محمدی از 21 تیرماه تمریناتشان در شهر رشت را برپا کردند و پس از آن اردویی 5 روزه در کردان کرج برپا کردند. سرخپوشان که به رشت بازگشته اند امروز یک جلسه بدنسازی زیر نظر کادر فنی را برگزار کردند و از ساعت 18 امروز تمرینات را در زمین چمن دانشگاه تربیت بدنی استان گیلان برگزار می کنند.

قرار بود بازیکنان سپیدرود رشت برای برپایی اردویی برون مرزی به کشور آذربایجان سفر کنند که به دلیل شرکت نکردن بازیکنان این تیم در تست فنی ایفمارک،‌ حضور آنها به همراه تیم در سفرهای خارجی خلاف قوانین بود.

همزمان شدن قرار حضور بازیکنان سپیدرود رشت در مرکز پزشکی - ورزشی فدراسیون فوتبال با اردوی آماده سازی در کردان،‌ آنها به محل ایفمارک نرفتند تا انجام آزمایش های آنها به زمان دیگری موکول شود.

قرار است ایفمارک زمان جدیدی را برای مراجعه بازیکنان سپیدرود به ایفمارک در هفته جاری اعلام شود و اگر تست ها با موفقیت انجام شود آن موقع تصمیم گیری کادر برای برپایی اردوی برون مرزی و داخل کشور بررسی می شود.

اگر مهلت تست دیرتر از موعد اعلام شده مشخص شود سرخپوشان که هدفشان برگزاری دیدار دوستانه در مرحله دوم تمریناتشان است، در تهران سه دیدار تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز