خبرگزاری کار ایران

توضیح خرید جوان استقلال درخصوص حضور در تمرینات نفت تهران (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۵۹

مدافع جوان استقلال تهرات که از نفت تهران به این تیم پیوسته بود نمی‌تواند آبی پوشان را در لیگ هفدهم همراهی کند.

به گزارش ایلنا، در راستای جذب بازیکنان جوان برای تکمیل لیست بازیکنان سهمیه زیر ۲۱ سال این تیم، سید پندار توفیقی چند بازیکن خوب جذب کرد و یکی از آنها سینا خادم پور.، ملی پوش نفت تهران بود.

این بازیکن با امضای قراردادی ۵ ساله با استقلال تهران به توافق رسید اما این توافق غیر قانونی بوده چرا که خادم پور به صورت یکطرفه قراردادش با نفت را فسخ کرده بود و باشگاه رضایتنامه‌ای راجع به این مسئله منتشر نکرده بود.

با روی کار آمدن علی کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران، هافبک سابق پرسپولیس تهران چند عملکرد موفق در نقل و انتقالات تابستانی داشته و توانست مجتبی حقدوست که به صورت قرضی فصل گذشته در استقلال تهران بازی می‌کرد را به جمع نفتی‌ها بازگرداند.

خادم پور که از مسئله فسخ یکطرف‌‌اش، که خلاف قوانین فدراسیون فوتبال است، با خبر شد از امروز در تمرینات نفت تهرن شرکت کرد تا او در لیگ هفدهم جزو لیست بازیکنان جوان منصوریان نباشد.

ملی پوش نفت تهران در همین خصوص در صفحه‌ی رسمی اینستاگرامش با انتشار عکس امضای قرارداد با استقلال تهران نوشت:

"سلام خدمت همه هواداران استقلال،من به خاطر فسخ قراردادم نتونستم در اختیار باشگاه استقلال باشم،از همینجا دست تکتکتون رو می بوسم،شرایط جوری شد که نتونم برگردم،از همینجا هم از علی آقا منصوریلن و همه هواداران استقلال و باشگاه بزرگ استقلال معذرتخواهی می کنم،آرزوی موفقیت دارم برای باشگاه استقلال و خودم،به امید خدا امسال بازی می کنم و با تجربه و با قدرت بیشتر بر میگردم و به تیم محبوبم کمک می کنم.

از همینجا معذرتخواهی می کنم ،دست خودم نبود شرایط جوری بود که برگشتنم به نفت هم به من هم به آینده استقلال کمک می کند و از همینجا قول می دهم که خیلی با تجربه و پخته تر برگردم و خیلی قوی تر بتونم به باشگاه محبوبم برگردم و بهترین ها رو بسازم و به دست بیارم با تیم بزرگ و خوب استقلال.با آرزوی موفقیت برای من و باشگاه بزرگ استقلال دوستتون دارم.یاحق التماس دعا"

                                      توضیح خرید جوان استقلال درخصوص حضور در تمرینات نفت تهران (عکس)

                                                

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز