خبرگزاری کار ایران

کریمی: حرف برای گفتن زیاد است اما باید در عمل خود را نشان دهیم/هر موفقیتی بود با هم سهمیم هستیم و هر ناکامی بود همه در آن دخیل هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۳۶

علی کریمی سرمربی نفت تهران، قبل از شروع تمرینات نفت و پس از برگزاری مراسم معارفه با شاگردانش به گفتگو پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  وب‌سایت رسمی نفت تهران، مراسم معارفه علی کریمی با حضور مسوولان، باشگاه برگزار شد. عرفانیان سرپرست نفت طی اظهاراتی از اینکه کریمی قبول مسوولیت کرده و با باشگاه نفت به عنوان سرمربی همکاری کرده تقدیر و تشکر کرد.

پس از اظهارات عرفانیان، علی کریمی گفتگویی با شاگردانش داشت.سرمربی جدید باشگاه نفت در آغاز جلسه به شاگردانش گفت: به هرحال می دانیم که خیلی از تیم ها تمرینات خود را آغاز کرده و حتی بسیاری از تیمها تایم بدنسازی خود را هم پشت سر گذاشته اند و آماده ورود به فاز تمرینات فنی و تاکتیکی هستند. اما باشگاه نفت شرایط خاصی داشته و تیم هنوز کامل نشده است و ما دور هم جمع شده ایم.این اولین تمرین تیم است که امروز داشتیم. هرچه بود تمام شد و طلسم نفت شکسته شد. ما از قبل صحبت هایی داشتیم و اخیر هم صحبت هایی با هم انجام دادیم و بنده قبول مسوولیت کردم و همکاران نیز در کنارم هستند و ما، شما و باشگاه در کنار هم یک مجموعه خوب را تشکیل داده و به موفقیت برسیم.

کریمی در ادامه گفت:نفت قهرمان جام حذفی شده و نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و همواره تیمی بوده که نتایج خوبی داشته است.بازیکنانی از تیم رفته اند و ما دیرتر از همه تمرینات را شروع کردیم اما باید دست به دست هم دهیم و با تلاش زیاد، همدلی و سختکوشی از مشکلات و تهدیدها فرصت بسازیم و بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. بنده در مسائل مختلف صحبت هایم را باشگاه انجام داده ام.از حالا بیشتر در کنار هم خواهیم بود و ان شاالله که باشگاه هم تیم را خوب ساپورت کند و ما و شما به عنوان کادرفنی و بازیکنان بتوانیم با تلاش مضاعف انتظاراتی که وجود دارد را برآورده کنیم. به اعتقاد بنده وقتی صداقت در کار باشد کلید موفقیت خواهد بود.همه ما باید صادقانه با هم کار کنیم و موفقیت حاصل نمی شود مگر با سختی کشسدن و زحمت بسیار.وقتی من ها را ما کنیم به موفقیت می رسیم.حرف برای گفتن بسیار است اما باید در عمل نشان داد که می توانیم چکار کنیم.بنابراین انتظار دارم که همدلی و صمیمیت در کادرفنی و بازیکنان حرف اول و آخر را بزند. هر مشکلی بود با هم حل می کنیم، هر موفقیتی بود با هم سهمیم هستیم و هر ناکامی بود همه در آن دخیل هستیم. هیچ وقت یک فرد را مقصر ندانیم و هرگز از موفقیتها مغرور نشویم و در شکستها به دنبال توجیه نباشیم.آنگاه می توانیم به آینده بهتر امیدوار باشیم.

علی کریمی در ادامه گفت: ما تمرینات را دیرتر شروع می کنیم و همانطور که می دانید نفت باید در سوپرجام با تیم بزرگ پرسپولیس بازی کند. بازی که مورد توجه است و لیگ هم بعد از آن شروع خواهد.ان شالله در روزهای آینده نفرات جدیدی هم به تیم اضافه خواهند شد و باید به هم کمک کنیم که یک مجموعه خوب شکل بگیرد. باز هم تاکید می کنم صداقت و یکدلی در تیم حرف اول را بزند. بازیکنانی به تیم اضافه خواهند شد. اردوی تدارکاتی خواهیم داشت و چون زمان از دست رفته این اردو در تهران خواهد بود و سعی می کنیم اردوی هدفمند و چند روز خوبی را داشته باشیم.بیشتر از این صحبت نمی کنم و اگر بازیکنی چند روز گذشته را با تعطیلی سپری کرده و تمرینی نداشته با مربی بدنساز در میان بگذارد تا در آغاز تمرینات فشار زیادی به او وارد نشود.

علی کریمی در ادامه از دستیارانش، امامی فر، خانبانی و نوشادی خواست اگر صحبتی با بازیکنان دارند مطرح کنند. همکاران علی کریمی دقایقی به صحبت پرداخته و همکاری با علی کریمی را یک افتخار دانستند.امامی فر در صحبتهایش گفت: همه می دانیم که کار نفت دیرتر از سایر تیمها آغاز شده و با وجود حضور علی آقای کریمی در تیم نفت همه روی این تیم زوم هستند و امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود.خانبان و نوشادی نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کردند و سپس اولین تمرین نفت با ذکر صلواتی آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز