خبرگزاری کار ایران

واکنش سرپرست پرسپولیس: حضور رامین در استقلال به ما ربط ندارد (فایل صوتى)

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۱۱۲

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خود طارمی مصر است که برود.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشتک صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم ومشکلی نداریم. برای رفتن به اردو آماده می شویم.

وی درباره احتمال پیوستن رامین رضاییان به استقلال خاطرنشان کرد: به ما ربطی ندارد که رامین بخواهد به استقلال برود. به ما مربوط نیست و دوست دارد هر کجا که دلش می خواهد برود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار دوستانه استقلال و رسپولیس در آلمان بیان داشت: امیدوارم بازی خوب و جالبی از آب دربیاید. اسپانسر می داند که پخش کند یا نه و ما در اختیار اسپانسر هستیم.

وی درباره ماندن یا رفتن طارمی تصریح کرد: قبول کنید که یک باشگاه نمی خواهد چنین بازیکنی را از دست بدهد. خودش نمی خواهد و مصر است که برود. باشگاه در تلاش است تا او را نگه دارد.

سرپرست پرسپولیس درباره صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه رضاییان چون در پرسپولیس حاشیه بود اسیر حاشیه شد و در استقلال این اتفاق برایش رخ نمی دهد اذعان داشت: نمی دانم چرا آقای افتخاری چنین حرفی زده است. ان شالله که چنین چیزی نگفته باشند.

وی درباره احتمال جذب بشار رسن خاطرنشان کرد: درباره بشار رسن خبر ندارم و باشگاه در جریان است و منتظر نظر برانکو هستیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تداخل اردوی اوکراین و آلمان اذعان داشت: آخر اردو به آلمان می رویم تا بازی کنیم و سپس برگردیم.

خوردبین در پایان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: هیچ مشکلی نداریم و بازیکنان خوبی را در پست های مختلف به خدمت گرفتیم.

 

حجم فایل صوتی: ۲۵۲.۵۲K | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۰۲:۰۹ دانلود فایل صوتی
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز