خبرگزاری کار ایران

پس از برگزاری جلسه با هیات مدیره استقلال تهران

سلطانی فر: استقلال تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۴۶

وزیر ورزش و جوانان پس از برگزاری جلسه امروز با هیئت مدیره باشگاه به اظهار نظر درخصوص شرایط این تیم پرداخت.

به گزارش ایلنا، دکتر مسعود سلطانی فر در نشستی دو ساعته با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: یکصدایی، تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باید سرلوحه کار هیات مدیره جدید استقلال باشد چرا که شما در هدایت باشگاه نقش اصلی را ایفا می کنید.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: استقلال هم اکنون یک تیم است و تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد از هیات مدیره می خواهم برنامه ریزی راهبردی برای ساماندهی سریعتر امور باشگاه داشته باشند و هدف گذاری شما رساندن استقلال به ساختار یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باشد.
سلطانی فر در این نشست چگونگی تامین منابع مالی جدید و پایدار برای باشگاه و تعیین کلیت بدهی های باشگاه بویژه بدهی های مالیاتی را از مهمترین وظلیف هیات مدیره جدید قلمداد کرد.
وزیر ورزش و جوانان انتظار جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرشور این باشگاه را آرامش، دوری از حاشیه ها و جامع نگری در ساختار و مدیریت دانست و گفت: جلب رضایت هواداران و به خصوص پیشکسوتان بایستی به عنوان یک اصل مد نظرتان باشد.
دکتر سلطانی فر گفت : استقلال و پرسپولیس تیم های مردم هستند و موفقیت انها اسباب نشاط اجتماعی می شود و توصیه جدی من به اعضای مدیره حفظ ارامش ، دوری از جدل های رسانه ای و مدیریت منطقی و سازنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز