خبرگزاری کار ایران

مهاجمان سابق پرسپولیس و استقلال به نفت تهران پیوستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۳۸

نفت تهران با نظر کادرفنی جدید خود دو بازیکن در پست خط حمله به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نفت تهران که به تازگی کار خود را با هدایت علی کریمی برای فصل جدید آغاز کرده است، با دو مهاجم سابق استقلال و پرسپولیس به توافق رسید.

مهدی دغاغله بازیکن پیشین فولاد خوزستان، مس کرمان و پرسپولیس تهران با عقد قراردادی به نفت تهران پیوست. نفت تهران که در روزهای پایانی هفته گذشته علی کریمی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده بود، از صبح شنبه وارد فصل نقل و انتقالات شد.

دغاغله فصل گذشته در مس کرمان حضور داشت و به همین دلیل سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود اما جز سهمیه بالای 23 سال نفت تهران خواهد بود.

امین منوچهری هم امروز با عقد قراردادی به باشگاه نفت تهران پیوست تا سومین خرید علی کریمی بعد از حضور در نفت تهران باشد.

منوچهری که پیش از این سابقه حضور در استقلال تهران، سپاهان و سایپا را در کارنامه خود دارد، جانشین محمد قاضی بهترین گلزن این تیم خواهد شد تا مرد اول نفت تهران و علی کریمی در خط حمله برای فصل آینده باشد.

منوچهری نیز مانند مهرآزما و دغاغله در لیست بازیکنان بالای 23 سال نفت تهران قرار می گیرد اما جز سهمیه لیگ برتری این باشگاه نیست و علی کریمی همچنان می تواند از 6 خرید لیگ برتری استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز