خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جدید آرسنال به سانچس و اوزیل

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۷۰

آرسنال پیشنهاد جدیدی به الکسیس سانچس و مسعود اوزیل داده است. توپچی‌ها هنوز ماجرای قرارداد این دو بازیکن را حل نکرده‌اند و قرارداد هر دو هم در تابستان سال بعد منقضی می‌شود.

آرسنال اکنون قصد دارد دستمزد این دو نفر را به میزان 20 درصد افزایش دهد تا آنها را ترغیب کند که در این تیم بمانند. البته این افزایش زمانی روی خواهد داد که آرسنال دوباره به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

آرسنال برای اولین بار در 20 سال گذشته، در فصل گذشته نتوانست به لیگ قهرمانان برسد و پنجم شد. آنها به اوزیل و سانچس پیشنهاد قراردادهایی با دستمزد فراتر از 250هزار پوند در هفته را داده‌اند اما این دو بازیکن به دنبال دستمزدی بیشتر از 300هزار پوند در هفته هستند.

آرسنال قصد دارد مبلغی بسیار نزدیک به مبلغ درخواستی آنها را ارائه کند، البته به شرط آنکه این دو کمک کنند آرسنال به لیگ قهرمانان برگردد.

همچنین الکس اکسلاد چمبرلین که مورد توجه لیورپول و چلسی هم قرار دارد، احتمالا با پیشنهاد قراردادی مشابه روبه‌رو خواهد شد و او هم در صورت رسیدن به لیگ قهرمانان دستمزد بالاتری دریافت خواهد کرد. این بازیکن هم در آخرین سال قراردادش است و هنوز آن را تمدید نکرده است.

از سوی دیگر، خبر می‌رسد که آرسنال به‌زودی توماس لمار را از موناکو خواهد خرید. این بازیکن حدود 30 میلیون پوند قیمت دارد. آرسنالی‌ها مذاکرات را شروع کرده‌اند و مطمئن هستند که این بازیکن را می‌توانند بخرند.

خبر دیگر از آرسنال اینکه جک ویلشر هم احتمالا به تور پیش‌فصل استرالیا نخواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز