خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

حضور کامیابی نیا،غیبت طارمی و مصدومیت مسلمان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۲۶۶

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که هافبک میانی این تیم برای نخستین بار در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

به گزارش ایلنا،تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز و از ساعت 17 و 30 دقیقه  در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

* با توجه به گنجایش کم پارکینگ استادیوم هواداران مجبور شدند خودروهاى خود را در حاشیه اتوبان پارک کنند.

* مهدی طارمی در تمرین امروز پرسپولیس هم غایب بود.

* کمال کامیابی‌نیا پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس همراه با مدیر برنامه‌هایش در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.

* محسن مسلمان هافبک پرسپولیس به دلیل مصدومیت امروز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرد و در کنار زمین نظارگر تمرینات هم تیمی‌های خود بود.

* بازیکنان پرسپولیس که با توجه به برگزارى تمرین نوبت صبح در استراحتگاه استادیوم شهید کاظمى حاضر بودند، با حضور در چمن با استقبال هواداران و شعار و تشویق آنها همراه شدند.

* تشویق  جالب توجه هواداران که نسبت به هر بازیکن با تغییراتى در نوع شعار همراه بود به سوژه بازیکنان تبدیل شده بود. تشویق بازیکنانى مثل احسان علوان زاده و طاهرخانى که سابقه بیشترى در این تیم نسبت به تازه واردان داشتند باعث شوخى و خنده بین بازیکنان و دست به سر کردن شد.

* بعد از گرم کردن زیر نظر مارکو، بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند تا مرحله بعدى تمرین را پشت سر بگذارند. گلرها زیر نظر ایگور، بازیکنان جوان و تستى زیر نظر سرتن چوک و بازیکنان اصلى با برانکو به تمرین پرداختند.

* حضور بیش از سه هزار هوادار تمرکز بازیکنان را در جریان تمرین سلب کرده بود و آنها بارها مجبور بودند به درخواست و تشویق آنها تمرین را رها کرده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دهند.

* عبور از موانع، حرکات پا به توپ، شوتزنى و پاسکارى از بخش هاى دیگر تمرین امروز بود که به صورت متنوع انجام مى شد.

* فوتبال در دو نیمه و دو گروه بخش بعدى تمرین بود که بازیکنان بعد از انجام پاسکارى در زمین خودى باید به سمت دروازه مخالف هجوم برده و با حرکات ترکیبى دروازه را باز مى کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز