خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ _ کره جنوبی

مردانی از گردونه رقابت ها کنار رفت / ناکامی ایران در روز پنجم در کسب مدال

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۱۶۴

هوگوپوش سنگین وزن کشورمان با شکست در مقابل نماینده انگلیس در یک قدمی کسب مدال از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایلنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور از روز شنبه در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (9 تیرماه) ادامه دارد. امروز و در پنجمین روز این مسابقات، رقابت‌های مرحله مقدماتی اوزان 73- کیلوگرم گروه زنان و 87- و 87+ کیلوگرم گروه مردان برگزار می‌شود.

سجاد مردانی در گام نخست با «تیمو هینو» از فنلاند مبارزه کرد و توانست با نتیجه11 بر6 پیروز شود. در ادامه و مرحله دوم رو در روی «روسلان ژاپاروف» نماینده قزاقستان قرار گرفت و طی مبارزاتی نفس گیر و در راند طلایی توانست این حریف را از میدان به در کرده و راهی مرحله بعد شود.

او سابقه حضور در المپیک ریو 2016 و همچنین مسابقات قهرمانی جهان 2015 را دارد اما موفق به کسب مدالی در این رقابت‌ها نشده است.

تکواندوکار سنگین وزن کشورمان در دیدار سوم مقابل «ماها چو» نماینده انگلیس دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016، 4 طلا، نقره و برنز گرندپری قرار گرفت و نتیجه را 14 بر یک واگذار کرد و بدین ترتیب از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز