خبرگزاری کار ایران

از همه پیشکسوتان برای حضور در هیئت‌مدیره استقلال رخصت می‌خواهم

قراب: حامی منصوریان هستم/ در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۶۷۶

عضو جدید هیئت مدیره استقلال در خصوص حضورش در این باشگاه می‌گوید.

جواد قراب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در هیئت مدیره استقلال اظهار داشت:تمام هدفم خوشحال کردن هواداران استقلال است. هوادار از هر چیز مهم تر است و من به هیئت مدیره استقلال آمده‌ام تا به شادی هواداران این تیم کمک کنم. تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران انجام می‌دهم.

وی افزود: برای حضور در هیئت‌مدیره استقلال از تمام پیشکسوتان این باشگاه هم رخصت می@خواهم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی از سوی پیشکسوتان در این باشگاه باشم.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص حضور منصوریان گفت: از او حمایت می‌کنم و مطمئنم امسال می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد. از حامیان منصوریان هستم و امیدوارم بتواند با نتایج خوب استقلال را سربلند کند.

قراب در ارتباط با نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: استقلال در نقل و انتقالات خوب عمل کرد. بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند و تنها بازیکنی که از تیم جدا شد کاوه رضایی بود که به اعتقاد من بازیکنانی که در پست او جذب شدند هم مثل کاوه خوب بوده و می توانند به استقلال کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز