خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه: برای بهتر شدن نیاز به برنامه داریم/ اولین عضو ایرانی کنفدراسیون آسیا بودم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۲۲

علی یعقوبیان معتقد است مسابقات آسیایی به دلیل حضور قهرمانان المپیک و جهان در این قاره بسیار سخت و حساس است.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی اسلحه اپه بعد بازگشت از رقابت های قهرمانی آسیا شمشیربازی درخصوص عملکرد تیم های اعزامی بیان کرد: ایران به رقابت های آسیای تیم خوبی را اعزام کرده بود و خوشبختانه موفق به دریافت ۳ مدال شدیم، آسیا از آنجا که بیشتر قهرمانان جهان و المپیک شمشیربازی را در خود جای داده است ، جزو سخت ترین قاره هاست و رقابت در آن سطح بالایی دارد.

وی در ادامه توضیح داد: تیم سابر ایران همچون گذشته در آسیا قدرت نمایی کرد و موفق شد به مدال نقره برسد و در فینال رقابتی بسیار تنگاتنگ داشت، اما تیم های اسلحه اپه و فلوره هنوز نیاز به کار دارند.

سرمربی تیم شمشیربازی اسلحه اپه درباره کسب مقام ششمی شاگردانش در این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا گفت: من مدت یک ماه است که مسئولیت تیم را برعهده گرفتم و جا دارد از زحمات مربی قبلی تیم بسیار تشکر کنم، تیم ما ترکیبی از جوان ها بود با این وجود هیچ کدام از آنها بی تجربه نبودند، ما هنوز برای بهتر شدن نیاز به برنامه ریزی داریم و به همین منظور قصد داریم یک سرمربی خارجی را به ایران بیاوریم تا با شمشیربازان اسلحه اپه کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از کشورها در مسابقات آسیایی فراتر از حد انتظار ظاهر شده بود، اظهار کرد: به تازگی کشورهایی مثل سنگاپور، هنک کنگ، چین تایپه و … روی شمشیربازی سرمایه گذاری کرده و سطحشان را بسیار بالاتر از دوره های قبل برده اند، کره، چین و ژاپن تیم های قدرتمندی هستند که هزینه های زیادی را برای این رشته ورزشی صرف کرده اند و پیشرفتشان چشمگیر است.

دبیر فدراسیون شمشیربازی در خصوص عضویت مجتبی عابدینی در کمیته ورزشکاران کنفدراسیون آسیا گفت: پیش از عابدینی من عضو این کمیته بودم ، دوره عضویت ۴ ساله من از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ بود، بعد از آن رای گیری برگزار شد و عابدینی با تعداد آرای قابل قبولی به عضویت در کمیته ورزشکاران کنفدراسیون آسیا درآمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز