خبرگزاری کار ایران

باقریان: ملی پوشان با توجه به شرایط کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۱۹

سرپرست تیم ملی شنا بانوان گفت: ملی پوشان با توجه به شرایط آب و هوایی کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند، خداراشکر کم و کاستی پیش نیامد و آن‌ها توانستند با برنامه‌های مربی تیم ملی، پیش روند.

به گزارش ایلنا، شهزاد باقریان بعد از پایان اولین مرحله اردوی تیم ملی شنای زنان گفت: این مرحله از اردو به همت فدراسیون شنا و میزبانی جزیره کیش انجام شد. بچه‌ها خیلی خوب، عالی و متعهد برخورد کردند و به موقع سر تمرینات حاضر شدند.

او در ادامه افزود: ملی پوشان در مهمانسرای سازمان منطقه آزاد کیش اقامت داشتند. شرایط اقامتی و تغذیه برای ملی‌پوشان به خوبی فراهم شد. مدیر و معاون سازمان ورزش منطقه آزاد کیش برای سهولت و آسایش ورزشکاران بسیار زحمت کشیدند تا همه کارها به خوبی پیش رود.

سرپرست تیم ملی شنا زنان گفت: البته ملی پوشان با توجه به شرایط آب و هوایی کیش اردوی متفاوتی را تجربه کردند. گرما زیاد بود و هوا بسیار شرجی ، اما خداراشکر کم و کاستی پیش نیامد و آن‌ها توانستند با برنامه های مربی تیم پیش روند.

باقریان ضمن تشکر از رییس فدراسیون شنا و نایب رییس زنان بیان کرد: باید از رییس فدراسیون جناب رضوانی و نایب رییس زنان سرکار خانم ورنوس تشکر کنم که بعد از چندین سال دوباره تیم ملی را تشکیل دادند.

باقریان در پایان گفت: امیدوارم ملی پوشان با همت و پشتکار زیاد در رقابت های آتی مقام های  چشمگیری کسب کنند و باعث افتخار ایران و ایرانیان شوند و با موفقیت‌های خود گوشه ای از زحمات فدراسیون را جبران کنند و همچنین این تیم و اردوها تداوم داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز