خبرگزاری کار ایران

اردوی انتخابی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۵۰۸

اولین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، اولین مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود.

این اردو که جنبه ی انتخابی نیز دارد، با حضور 13 ورزشکار برگزار می شود و در پایان پس از برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب نهایی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام خواهد شد.

حسن جانفشان (آذربایجانغربی)، مهدی رضاپور، مجید عربی، الهام چزانی (تهران)، کاظم برونجانی (فارس)، سعید امیدی (اصفهان)، مهدی معصومی (یزد)، حمیدرضا شیخزاده (خوزستان)، جواد فولادی (آذربایجانشرقی)،  مهدی رضازاده (قزوین) فروغ بختیاری، فرزانه سهرابی (البرز)، نرگس خزایی (خراسانرضوی)، ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند که هفتم تیر ماه وارد کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

این اردو از 8 تا 13 تیر ماه در جریان خواهد بود.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از یکم تا ششم شهریور ماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان نیز در این رویداد ورزشی حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز