خبرگزاری کار ایران

باید از ابتدا کار را قوی و قدرتمند شروع کنیم

گل محمدی: فاز نخست تمریناتمان کارهای هوازی بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۳۰۰

سرمربی تراکتورسازی تبریز می گوید با توجه به تعطیلی مسابقات و اینکه تمرینات مدتی تعطیل بود شرایط تیم ازلحاظ بدنی خوب نبود و باید بیشتر کار کنیم.

به گزارش ایلنا،یحیی گل محمدی پس از دیدار دوستانه مقابل تیم عقاب تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین بازی تدارکاتی ما بود بدن‌ها هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. هنوز شرایط خوبی پیدا نکردیم. این بازی کمک می‌کند تا در آینده به شرایط بازی برسیم و کم‌کم وضعیت بهتری پیدا کنیم.

وی افزود: فاز اول تمرینات را پشت سر گذاشتیم. بیشتر روی کارهای هوازی کار کردیم. از نحوه تمرینات راضی بودم. در این مرحله بیشتر روی کارهای بدنی کار کردیم. با توجه به تعطیلی مسابقات و اینکه تمرینات مدتی تعطیل بود شرایط تیم ازلحاظ بدنی خوب نبود. باید بیشتر کار کنیم تا بازیکنان وضعیت بهتری پیدا کنند.
گل محمدی تصریح کرد:‌ نگرانی ما در حال حاضر به شرایط فعلی است که داریم. تمام نگاه و تلاش ما این است که در نیم‌فصل اول شرایط خوبی داشته باشیم. باوجود مشکلاتی که به وجود آمده کارمان سخت شده است. نباید دلمان را به نیم‌فصل خوش کنیم باید از همین حالا قوی و قدرتمند کار کنیم تا کارمان قوی پیش برود.
سرمربی تیم تراکتورسازی ادامه داد: این قول را می‌دهم تمام اعضای تیم با تمام قوا بازی کنند. برای اینکه بگوییم نتایج چطور رقم می‌خورد و در آینده چه خواهیم کرد زود است. در نیم‌فصل در پستی که لازم هست بازیکن جذب می‌کنیم و تا آن موقع کارمان را باقدرت پیش می‌بریم.
گل محمدی درباره حضور تیم تراکتورسازی در پلی‌آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: بازی پلی‌آف بعد از نیم‌فصل برگزار می‌شود زود است از الان در این مورد صحبت کنیم فعلاً مسابقات نیم‌فصل اول برایمان مهم‌تر است.
وی با اشاره به وضعیت بدنی بازیکنانش تأکید کرد: در این مدت بیشتر کار بدنی کردیم. هنوز ازلحاظ فنی با اعضای تیم کار نکردیم این بازیکنان فرصت دارند بیشتر خود را نشان دهند بعضی از این بازیکنان جوان در نیم‌فصل اول بازی می‌کنند. امیدوارم لیاقت خود را نشان دهند و بتوانند تا پایان لیگ فیکس بازی کنند. این مسئله به خودشان ربط دارد که نشان دهند چقدر کیفیت دارند.
سرمربی تیم تراکتورسازی درباره برنامه تیمش در روزهای آینده گفت: یک اردوی 10 روزه برای حضور در ترکیه پیش‌بینی کردیم که این مسئله هنوز قطعی نشده است. فردا یا پس‌فردا این مسئله مشخص خواهد شد.
گل محمدی تصریح کرد:‌ انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند. مطمئن هستم این اتفاق می‌افتد چراکه در سال‌های قبل هم شاهد این مسئله بودیم. هواداران هم شرایط تیم را درک می‌کنند. آن‌ها با تمام توان پیش می‌آیند و با حضور پرشور خود به ما کمک می‌کنند.
وی در مورد موضوع رفتن خالد شفیعی، خاطرنشان کرد: در مورد شفیعی نظرم را گفتم. تیم شرایطی دارد که بازیکنان باید در این وضعیت به تیم کمک کنند. خالد بازیکن آزاد بود و حق انتخاب داشت. اصرار به اینکه یک بازیکن با ما قرارداد ببندد درست نیست. او تصمیم گرفت با ما قرارداد امضا نکند و وقتی دیدم شرایط این‌طور است قید او را زدم و فکر نمی‌کنم دیگر در تیم ما جایی داشته باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز