خبرگزاری کار ایران

درخواست شرکت پیشکسوتان پرسپولیس از وزیر ورزش و جوانان;

آماده اسپانسرینگ پرسپولیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۱۲۵

عضو هیات مدیره شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس گفت:آماده اسپانسرینگ پرسپولیس هستیم

به گزارش ایلنا، ضیا عربشاهی با اشاره به قراردادی که باشگاه پرسپولیس با یکی از اسپانسرهای این تیم در طول یکی دو فصل اخیر بسته گفت: همراه اول همراه و یک شرکت دیگر اسپانسری پرسپولیس را در طول یکی دو فصل اخیر در اختیار داشته اند.  

وی افزود:  پیشکسوتان پرسپولیس  شرکتی را به نام تجاری (شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس) چند سالی است که راه اندازی کرده اند و این شرکت در زمینه کارهای تجاری فعالیت گسترده ای دارد.تعداد زیادی از پیشکسوتان بالغ بر 110پیشکسوت هم در این شرکت سهام دار هستند.

عربشاهی خاطر نشان کرد: من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس و عضو هیات مدیره این شرکت از وزیرمحترم ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر ،مدیریت باشگاه پرسپولیس و همراه اول  تقاضا دارم که با جای شرکت های دیگر در زمینه اسپانسری از شرکت پیشکسوتان استفاده کنند چرا که این شرکت توان این را دارد که مانند همان اسپانسر  قبلی شرکت 3090 حتی بیشتر برای باشگاه پرسپولیس درآمدزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:شرکت پیشکسوتان پرسپولیس همانطور که گفتم از پیشکسوتان تشکیل شده است و آنها سهام داران این شرکت هستند کسانی که سالیان سال برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و از بدنه خود پرسپولیس هستند و اگر سودی قرار است عاید اسپانسر شود به خاطر زحماتی که این پیشکسوتان کشیده اند، عاید آنها شود. از وزیر محترم ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر، مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس و شرکت همراه اول تقاضا داریم که همکاری لازم را در این زمینه با ما داشته باشند.

عربشاهی در پایان تاکید کرد:همانطور که گفتم شرکت پیشکسوتان  کهن پرسپولیس فعالیت گسترده ای در زمینه کارهای تجاری دارد و توان این را دارد که مانند اسپانسر قبلی حتی بیشتر برای پرسپولیس درامدزایی کنند و از طرفی سودی هم که قرار است عاید اسپانسر شود به کسانی برسد که برای پرسپولیس سالیان سال زحمت کشیده اند و از بدنه خود پرسپولیس هستند. از طرفی آنطور که ما براورد کردیم و کارشناسان شرکت ما بررسی کردند بهترین گزینه همین شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز