خبرگزاری کار ایران

از اعتماد نظرمحمدی تشکر می کنم

روانخواه: از منصوریان به عنوان یکی از دوستانم یاد می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶۶

بازیکن محبوب استقلال که با ثبت گل در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس جزو بازیکنان خاطره‌انگیز این تیم محسوب می‌شود، به عنوان مربی سپیدرود معرفی شده است.

امید روانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضورش در کادرفنی سپیدرود رشت اظهار داشت: در ابتدا از نظرمحمدی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد من چندین مرحله با ایشان مذاکره کردم و دیدم ایشان ایده‌های نوین و تازه‌ای در مربیگری دارد امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر نماینده شایسته‌ای برای مردم رشت باشیم.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما ابقای سپیدرود در لیگ برتر است و مطمئن هستم با این پتانسیل می‌توانیم سپدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم.

مربی جدید داماش در خصوص شرایط تیم سپیدرود تصریح کرد: این تیم پتانسیل بالایی دارد و از بازیکنان خوب و با استعدادی برخوردار است و مطمئن باشید این تیم امسال حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص تقابلش با استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد:‌ از صمیم قلب برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. روند نقل و انتقالات استقلال نشان می‌دهد این تیم فصل هم مدعی قهرمانی است. منصوریان و دستیارانش از دوستان من هستند و از دیدار با آنها خوشحال می‌شوم.

روانخواه در پاسخ به این سوال که آیا با کادرفنی استقلال اختلاف دارد یا خیر؟ گفت: هیچ اختلافی با کادر فنی استقلال ندارم و از منصوریان همیشه به عنوان یکی ازدوستانم یاد می‌کنم من اگر به عنوان کارشناس در تلویزیون حاضر می‌شوم به خاطر این است که وظیفه دارم نقاط ضعف و قوت این تیم را بگویم تااین تیم در بازی‌های آینده خودش بهتر عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز