خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با ایلنا:

تکرار قهرمانی جهان در رده جوانان بسیار دشوار است

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶۴

رییس فدراسیون وزنه برداری پس از قهرمانی پولاد مردان ایران در پیکارهای جهانی توکیو گفت: این جوانان آینده سازان قهرمانی ایران در المپیک خواهند بود.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با ایلنا، پس از درخشش جوانان کشورمان در مسابقات جهانی ژاپن افزود: تکرار عنوان قهرمانی در رده جوانان کار دشواری است چرا که قهرمانان در این رده هر سال تغییر می کنند ضمن اینکه کادر فنی ما نیز به نسبت دوره گذشته که قهرمان جهان شدیم تغییر کرده بود.

مرادی افزود: رقابت ها بسیار سنگین و فشرده بود اما در نهایت با درایت مربیان و همت جوانان توانستیم قهرمانی دور گذشته را در جهان تکرار کنیم و این عنوان را به مردم خوب ایران تبریک می گویم.

رییس فدراسیون وزنه برداری در باره شرایط میزبانی گفت: با توجه به اوضاع اقتصادی جهان ژاپنی ها برای برکزاری کم هزینه تر المپیک توکیو آماده میشوند و این مهم را در همین مسابقات جوانان جهان دیدیم.

تیم ملی وزنه برداری ایران توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات جوانان جهان شود اما در رده بندی مدالی ششم شد.

 مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۷ در توکیو ژاپن هم به پایان رسید و ایران عنوان قهرمانی را برای دومین سال متوالی به دست آورد.

ایران در این دوره از رقابت ها ۴۲۳ امتیاز کسب کرد و تنها سه تیم ایران، ژاپن و آمریکا با ترکیب کامل در مسابقات شرکت کرده بودند.

تیم ملی وزنه برداری ایران با هشت وزنه بردار در این دوره از مسابقات شرکت کرد که توانست ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز توسط رضا بیرالوند، علی داودی و رحمان اورامه کسب کند و در رده بندی مدالی ششم شد.

اوت شدن علی داودی در دسته فوق سنگین از اتفاقات تلخ این دوره از مسابقات بود . البته ایران توانست در این دوره بعد از پنج سال صاحب مدال طلای مجموع جوانان جهان شود.

رده بندی تیمی :

۱-ایران ۴۲۳ امتیاز ( ۸ وزنه بردار)

۲-ژاپن ۳۹۴ امتیاز ( ۸ وزنه بردار)

۳-چین ۳۹۱ وزنه بردار ( ۷وزنه بردار)

رده بندی مدالی :

۱-چین ۵طلا، ۱ نقره و ۲ برنز

۲-کلمبیا ۳طلا، ۲ نقره و ۲ برنز

۳-ازبکستان ۳طلا ، ۲نقره

...

۶-ایران ۲طلا، ۲ نقره و ۲برنز

 وزنه بردارانی که بیشترین امتیاز را کسب کردند:

۱-سیمون مارتیروسیان از ارمنستان ۴۵۳امتیاز

۲-یوسن لوپز از کلمبیا ۴۴۶امتیاز

۳-فرخ بیک سوبیروف از ازبکستان ۴۴۵ امتیاز

...

۱۵-رضا بیرالوند از ایران ۴۱۴ امتیاز

۱۸-رحمان اورامه از ایرن ۴۱۳ امتیاز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز