خبرگزاری کار ایران

مدت نقل و انتقالات و تیم های شرکت کننده معلوم شد؛

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۰۶۱

سازمان لیگ برتر از برگزاری سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور 14 تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سازمان لیگ برتر فوتسال در نظر دارد تا سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور فصل 96 را با حضور تیم های ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، دختران کویر کرمان، بازرگانی امیر نوشهر، شهرداری رشت، می رشت سپید رود، شهرداری البرز زنجان، کارا شیراز، سپاهان اصفهان، سایپا تهران، پیروزی کامیاران، استقلال ساری و مس رفسنجان در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار کند. مسابقات فوق از 27 خرداد ماه آغاز می شود.

گفتنی است، تیم های فوق تا تاریخ 10 تیر ماه مهلت دارند تا آمادگی کتبی خود را برای حضور در پیکارهای لیگ برتر فوتسال بانوان اعلام کنند.

همچنین مهلت نقل وانتقالات لیگ برتر فوتسال بانوان تا تاریخ 14 مرداد ماه اعلام شد.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال عدم ارسال مدارک تا تاریخ مشخص شده به منزله انصراف بوده و مهلت اعلام شده به هیچ وجه تمدید نمی شود.

ضمن اینکه با توجه به مصوبه کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، کلیه باشگاه ها موظف به تهیه کارت سلامت بازیکنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز