خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه؛

تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان امشب عازم چین می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۷۹

ملی پوشان تیم های والیبال نشسته آقایان و بانوان برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه امشب تهران را به مقصد هانگژو ترک می کنند.

به گزارش ایلنا، کاروان ایران به سرپرستی هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته در قالب دو تیم آقایان و بانوان عازم این مسابقات خواهد شد و مسابقات از 5 تا 13 تیر ماه برگزار می شود.

برای تیم ملی ایران در بخش آقایان داود علیپوریان، محمدخالقی، صادق بیگدلی(تهران)، مهدی بابادی(خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار(مازندران)، میثم علیپور(گیلان)، مهرزاد مهروان(البرز)، احمد ایری(گلستان)، حسین گلستانی(قم) به میدان خواهند رفت.

در بخش بانوان نیز نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی، نداپنجهباشی(خراسانرضوی)، بتول خلیل زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی(کرمان)، مهری فلاحی(گیلان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان سعیدی(اصفهان)، زهرا دانایی(گلستان) نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.

تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان امشب عازم چین می شوند

بتول مشرف جوادی به عنوان سرپرست بانوان، علیرضا معمری و مریم ایرانمنش به عنوان مربیان تیم ملی، بهمن تاروری زاده به عنوان مربی بدن ساز در این اعزام ملی پوشان را همراهی می کنند.

همچنین ابراهیم فیروزی، مهدی عاشوری و سید محمد مهدی موسوی به عنوان داوران مدعو و نیز لیلی توکلی به عنوان عضو ژوری از سوی فدراسیون پاراوالیبال آسیا و اقیانوسیه در این رویداد ورزشی حضور دارند.

در بخش مردان تیم های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان نیز تیم های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا در این مسابقات شرکت کرده اند.

نمایندگان کشورمان در این مسابقات شامگاه شنبه، 3 تیر ماه تهران را به مقصد هانگژو ترک خواهند کرد و 13 تیر ماه به میهن بازمی گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز