خبرگزاری کار ایران

دور زدن تحریم‍‌ها به سبک یحیی گل‌محمدی

گمنام مثل تراکتور؛ مدعی مثل تبریزی‌ها (عکس)

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۸۲۳

تراکتورسازی در فصل هفدهم چهره جذاب و ناشناسی دارد که این تیم را جذاب‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتورسازی چند روزی است که کار خود را در فصل جدید و با کادرفنی جدید شروع کرده است تا آماده یک سال فوتبالی سخت و یک چالش بزرگ و ویژه باشد.

تراکتورسازان که از دو پنجره اخیر نقل و انتقالاتی محروم شده‌اند، در طول این مدت بازیکنانی مثل شهباززاده، عالیشاه، نوراللهی، بیک‌زاده، آقایی، کرار، ادینیو، اخباری و شفیعی را از دست داده‌اند و توانایی جذب بازیکن جایگزین برای این نفرات را هم ندارند.

این موضوع باعث شده گل‌محمدی بالاجبار نگاهی به سرمایه‌های آکادمی باشگاه بیاندازد و بازیکنان مستعد و توانمند را از میان آنها گلچین کند و به تیم اصلی بیاورد تا جای بازیکنان اسم و رسم دار جدا شده را بگیرند.

گل‌محمدی در کارکردن با نیروهای جوان و رو کردن چهره‌های جدید به فوتبال ایران بیگانه نیست و اصلاً یکی از دلایل انتخاب او به عنوان سرمربی از سوی عوامل باشگاه، همین تخصصش باشد که محرومیت این چنینی تراکتورسازی تنها راه چاره سرخپوشان تبریزی است.

بدین ترتیب این تیم محبوب تبریزی در فصل هفدهم شاید برخلاف همیشه چهره‌ای گمنام و ناشناس داشته باشد ولی به همان میزان جذاب و کنجکاوی برانگیز است.

جوانان گل‌محمدی در فصل جدید در کنار بزرگانی مثل ایران پوریان، ابراهیمی، کیانی، نوری، حاتمی و... ماموریت حساسی در پیش دارند و می‌دانند محدودیت‌های ایجاد شده باعث پایین آمدن انتظارات از آنها نخواهد شد و تراکتورسازی در هر شرایطی باید چهره یک مدعی را داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز