خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن به مهدی تاج

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۸۸

کوهزو تاشیما در پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی روسیه را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،‌ کوهزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران صعود تیم ملی فوتبال کشورمان را به مسابقات جام جهانی 2018 روسیه را تبریک گفت.

متن نامه به شرح زیر است:

آقای تاج عزیز،

ازجانب فدراسیون فوتبال ژاپن بسیار خرسندم که از صمیم قلب صعود تیم ملی شما را به عنوان اولین تیم از آسیا به جام جهانی 2018 روسیه تبریک بگویم.

لطفا تبریکات اینجانب را به همکاران، مربیان و بازیکنان تیم برسانید. آنهایی که با تلاش سختشان کار شگفت انگیزی انجام دادند و قطعا این نتیجه  تلاشهای خستگی ناپذیر شما است.

همچنین فرصت را مغتنم شمرده و مراتب قدردانی فراوان خود را به جهت حمایتهایی که از تیم ملی ژاپن، هواداران و خبرنگاران ژاپنی در مسابقه انتخابی بین عراق و ژاپن در روز 13 ژوئن در تهران انجام دادید، ابراز کنم. با حمایت مداوم شما در ماه‌های گذشته ما قادر به آماده سازی خوبی در همه زمینه ها برای این مسابقه مهم شدیم.

در پایان، برای من افتخاری بود که در مدت حضورم (در تهران) از دفتر شما بازدید کنم و تفاهم نامه همکاری خود را تجدید کنم. در ادامه ما تمایل داریم ارتباط دوستانه خود بین دو فدراسیون را از طریق تبادل برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف تقویت کنیم.

با عرض ارادت،

کوهزو تاشیما

رئیس فدراسیون ژاپن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز