خبرگزاری کار ایران

ادعای روزنامه ترکیه‌ای؛

فنرباغچه بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۵۸

یکی از روزنامه‌های ترکیه‌ای مدعی شده که این باشگاه، بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضی می‌خواهد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که این روزها موضوع انتقال علیرضا بیرانوند به فنرباغچه مطرح است، یکی از روزنامه‌های ترکیه‌ای مدعی شده که این باشگاه، بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان سوم و قرضی می‌خواهد.
یکی رسانه‌های ترکیه با تایید علاقه سران باشگاه فنرباغچه برای جذب بیرانوند، مدعی شده است: باشگاه فنرباغچه در نظر دارد علی‌رضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی را که به شروع سریع بازی و ارسال پاس‌های گل معروف است، جذب کند.
باشگاه فنرباغچه که نقل و انتقالاتش را زودتر شروع کرده، می‌خواهد تیم خود را در تمام جهات تقویت کند. زرد و لاجوردی پوشان برای فصل آینده به دنبال تقویت خطوط مختلف خود هستند و مدیریت باشگاه نیز می‌خواهد نقل و انتقالات تیم را قبل از شروع تمرینات پیش فصل، به پایان برساند که در این بین خبر انتقال بیرانوند به فنرباغچه مطرح شده است.
به دنبال جدایی فابیانو، دروازه‌بان برزیلی فنرباغچه، این تیم درصدد پیدا کردن یک دروازه‌بان دیگر است. بعد توافق فنرباغچه با ولکان دمیرل که کاپیتان و دروازه‌بان‌شان است، این تیم می‌خواهد با جذب بیرانوند، خط دروازه‌اش را بیش از پیش تقویت کند.
در کنار ولکان دمیرل و ارتورئول تاشکیران دو دروازه‌بان این تیم، مدیران فنرباغچه به اقدامات‌شان برای جذب بیرانوند ۲۴ ساله سرعت بخشیدند؛ دروازه‌بان با استعدادی که در لیگ ایران پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند، در مرحله اول به صورت قرضی به فنرباغچه منتقل می‌شود.
این روزنامه مهمترین ویژگی علی‌رضا بیرانوند را شروع مجددهای خوب او بعد از گرفتن توپ‌های خطرناک عنوان کرد و نوشت: دروازه‌بان جوانی که توپ را سریع و به صورت مفید و تاثیرگذار به جریان ‌می‌اندازد، ‌می‌تواند تیمش را با شروع مجددهایش سریعا به فاز حمله ببرد و در چندین بازی توانسته به هم‌بازی‌هایش پاس گل نیز ارسال کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز