خبرگزاری کار ایران

پیام وزارت ورزش وجوانان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۹۷۹

وزارت ورزش و جوانان پیامی را به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وزارت ورزش و جوانان پیامی را به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد که به شرح  ذیل است

امام خمینی قدس سره الشریف « اسراییل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو گردد »

قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و جلوه ای از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استکبار جهانی محسوب می شود.

جامعه ورزش کشور؛ مبارزه، مقاومت و ایستادگی اسلامی را حق مشروع و قانونی فلسطینیان در دفاع از آب و خاک خود دانسته و این را تنها راه پیروزی مردم مظلوم و بی گناه فلسطین علیه صهیونیست می داند.

میادین ورزشی از عرصه هایی است که ورزشکاران با تلاش و پشتکار خود، ارزش های خود و ایران اسلامی را به نمایش می گذارند و اوج آن هنگامی است که ورزشکاران قهرمان به خاطر ارزش فتوت و جوانمردی، دفاع از مظلوم و ایستادگی مقابل ظلم از مدال و قهرمانی شان می گذرند. این اقدام ورزشکار، حرکتی بی نظیر و ماندگار در انسجام و همگرایی امت اسلامی و سایر ملت های آزادی خواه جهان در دفاع از قدس شریف و آرمان های به حق ملت مظلوم فلسطین در مقابل کفر و استکبار جهان است.

جامعه ورزش کشور، ضمن حمایت و ارج نهادن به کار ارزشمند این قهرمانان، ضرورت رعایت از حقوق قانونی مردم فلسطین را در اقصی نقاط گیتی به عنوان نمادی از مقابله با ظلم و اشغالگری و تبعیض نژادی صهیونیستی تأکید و تثبیت نموده است و این بار نیز همچون سال های گذشته با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همپای ملت شریف ایران با پرچم حمایت از فلسطین به نوای فطرت انسانی خویش لبیک گفته و پاسخی شایسته به فراخوان مقام عظمای ولایت خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز