خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد 5 میلیارد و ششصد میلیون تومانی برای بیرانوند

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۷۶۸

دروازه بان پرسپولیس با پیشنهاد اغواکننده‌ای همراه شده که می‌تواند معادلات این تیم را برهم بزند.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که ماجرای حضور دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در یک تیم ترکی از یکی، دو ماه پیش مطرح بوده این پیشنهاد جدی تر شده و شاید ترک ها باز هم اقدام به جذب یک بازیکن ایرانی در لیگ خود کنند. اتفاقی که البته قبل از این بدون موفقیت و خاطره خوش به پایان رسیده که نمونه آخر آن حضور مهدی طارمی و رامین رضاییان در باشگاه ریزه اسپور ترکیه است؛ با این حال تیم ترکیه ای به استخدام این دروازه بان 24 ساله امیدوار است و انتقال بیرانوند به این کشور ممکن است هرچه سریع تر صورت بگیرد. 


این خبری است که سی ان ای ترکیه امروز آن را منتشر کرده و به نظر می رسد باید بحث حضور بیرانوند در این لیگ پرستاره را جدی گرفت. پیش از این روزنامه های حریت و ملیت اخباری در این زمینه منتشر کرده اند و حالا سی ان ای ترک نیز امروز خبر حضور بیرانوند را به عنوان یک شایعه جدی منتشر کرده است. 

 

پیشنهاد  5 میلیارد و ششصد میلیون تومانی برای بیرانوند


به نوشته این رسانه به نقل از ملیت در پی مصدومیت فابیانو دروازه بان ذخیره تیم فنرباغچه بیرانوند برای حضور در ترکیب فنر مورد توجه مسئولان این تیم ترک قرار گرفته است و البته او برای حضور در ترکیب اصلی باید با ولکان دمیرل دروازه بان ملی پوش و مشهور تیم ملی ترکیه رقابت کند. بیرانوند در ترکیه به پرتاب های بلند و بازیسازی اش مشهور شده و سایت های ترک در خبرها و ویدئوهای مختلفی به این خصوصیت منحصر به فرد بیرانوند اشاره کرده اند. در اخبار رسانه های ترک به این موضوع اشاره شده که دمیرل قصد دارد به لیگ آمریکا برود و بیرانوند حتی می تواند گزینه پیراهن شماره 1 فنر باشد که البته در روزنامه حریت خبری مبنی بر حضور اوسپینا دروازه بان کلمبیایی نیز در فنر منتشر شده است. 

 

پیشنهاد  5 میلیارد و ششصد میلیون تومانی برای بیرانوند


مبلغ قرارداد بیرانوند هنوز مشخص نیست اما پرسپولیس رضایتنامه او را با عددی کمتر از 1.5 میلیون یورو صادر نمی کند. محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در این باره به خبرنگار ما گفت: وکیل آقای بیرانوند قبلا از خواست این تیم ترک خبر داده بود و اگر این مساله جدی باشد و آنها به ما نامه بزنند در تهران پذیرایشان خواهیم بود. 

 

پیشنهاد  5 میلیارد و ششصد میلیون تومانی برای بیرانوند


در صورت انتقال بیرانوند به ترکیه مهمترین انتقال یک دروازه بان ایرانی به اروپا اتفاق خواهد افتاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز