خبرگزاری کار ایران

گروسیان می تواند؟

قمار اجباری یحیی؛ مهمترین نگرانی هواداران تراکتور

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۱۷

دروازه بان جوان تراکتور باید در این فصل سنگربان اصلی این تیم پرهوادار باشد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی در دو لیگ اخیر به واسطه حضور اخباری در درون دروازه دغدغه ای نداشت و این دروازه بان ملی پوش وظیفه حراست از دروازه را بر عهده گرفت.

این سنگربان جوان با اتمام خدمت سربازی اش به سایپا بازگشت و تلاش تراکتوری ها برای گرفتن رضایتنامه از سایپا هم اثری نداشت. پس از این اتفاق و با توجه به محرومیت تراکتور از جذب بازیکن، آ>ها باید روی دو دروازهع بان جوان و بی تجربه خود حساب کنند.

فرزین گروسیان و امین بهرامی گلرهای فعلی تراکتور هستند که به احتمال بسیار زیاد گروسیان باید در درون دروازه بایستد. این دروازه بان 24 ساله که سابقه حضور در شموشک، استقلال، آلومینیوم هرمزگان و مس کرمان را دارد برای گذراندن خدمت سربازی اش به جمع پرشورها پیوست و شاید در خوابش هم نمی دید با صفر بازی به یک باره گلر اول این تیم پرطرفدار شود.

یحیی گل محمدی در اولین حضور خود در تبریز باید سخت ترین آزمونش را پشت سر بگذارد. آزمونی که بیشترین ریسکش در درون دروازه است. جایی که برای موفقیت یک تیم باید یک گزینه قابل اطمینان درش باشد.

خود گروسیان در این باره اظهار داشت: من دروازه بان کم تجربه ای نیستم و فصل گذشته هم در جام حذفی در ترکیب اصلی تراکتورسازی حضور داشتم. گل محمدی یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است که به تبریز آمده و همیشه به بازیکنان جوان اعتماد می کند. تردید ندارم با حضور آقا یحیی انگیزه جوانان تراکتور هم خیلی بیشتر خواهد شد و در این فصل بهترین بازی های خودمان را در کنار ستاره های با تجربه تیم انجام می دهیم.

گروسیان یک قمار اجباری برای یحیی خواهد بود. یک چالش پراسترس که باید دید جواب می دهد یا خیر.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز