خبرگزاری کار ایران

تنها راه کسب درآمد ما فروش بازیکن به تیم‌های دولتی است

نصیرزاده: نقی‌زاده را 2 میلیارد هم نمی‎‌فروشیم/ در مورد شجاعیان دروغ‌های زیادی گفته شده است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۹۵

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد وضعیت این باشگاه در نقل و انتقالات توضیحاتی می‌دهد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت گسترش فولاد در نقل و انتقالات اظهار داشت: فلسفه ما در نقل و انتقالات در درجه اول درامدزایی از طریق فروش بازیکن و در مرحله دوم جوانگرایی و جذب بازیکنان مستعد و آینده‌دار است که با فعالیت‌های کادرفنی در حال انجام است.

وی افزود: در فوتبال ایران امکان درآمدزایی از طریق حق پخش تلویزیونی و کپی رایت و فروش محصولات و بلیت فروشی و... وجود ندارد و تنها رای کسب درآمد برای باشگاه خصوصی این است که به تیم‌های دولتی بازیکن بفروشد و ما هم همین کار را می‌کنیم.

مدیرعامل گسترش فولاد در مورد اخباری که از مبلغ قرارداد شجاعیان با استقلال مطرح می‌شود گفت: از همان ابتدای مذاکراتی که با استقلال برای شجاعیان داشتیم اخبار دروغ زیادی منتشر می‌شد که هنوز ادامه دارد. مبلغ انتقال شجاعیان به استقلال همان چیزی بود که رسماً اعلام شد.

نصیرزاده در مورد نامه ذوب‌آهن برای جذب میثم نقی‌زاده عنوان کرد: این بازیکن قرار است جای شجاعیان را در ترکیب ما بگیرد و به هیچ قیمتی حتی 2 میلیارد هم حاضر به فروش او نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز