خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

پشت‌پرده عدم توافق کامیابی‌نیا با پرسپولیس؛ چشمک پیراهن زرد!

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۹۱

هافبک دفاعی ملی‌پوش پرسپولیس در حالی در جلسه امروز خود با مسوولان این تیم به توافق دست نیافت که پای پیراهن زرد رنگی که به او چشمک می‌زند را می‌توان در آن پررنگ دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال کامیابی نیا که در دو فصل اخیر با حضوری موفق در ترکیب شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانست به چهره ویژه هواداران تبدیل شود، اکنون در مذاکره خود برای تمدید قرارداد در جلسه اول به بن بست خورد.

هافبک دفاعی شماره 11 این تیم که با حضور در جمع پرسپولیسی‌ها به یک نائب قهرمانی، قهرمانی لیگ برتر و حضور در لیست کارلوس کی روش دست یافته، اکنون اهداف مالی را در دستور کار قرار داده که عامل اصلی عدم توافق طرفین در جلسه ابتدایی بود.

کامیابی نیا که پیش از پایان فصل پیشنهادی از اروپا نیز در دست داشت، اکنون با پیشنهاد اغواکننده سپاهان مواجه شده تا به عنوان بازیکن آزاد شرایط حضور در جمع شاگردان زلاتکو کرانچار را نیز دارا باشد. سپاهان که به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود، بعد از چند فصل ناکامی در لیگ هفدهم قدرتمندانه در نقل و انتقالات حضور یافته و تاکنون توانسته ستاره‌هایی مثل ساسان انصاری، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، شاهین ثاقبی، حسن جعفری و عزت پورقاز را به جمع خود اضافه کند و اکنون با پیشنهادی اغواکننده به دنبال حضور ستاره ملی پوش پرسپولیس در جمع خود هستند.

چشمک پیراهن زرد و البته پیشنهاد مالی بالاتر سپاهان مساله‌ای است که در جلسه اول بین کامیابی نیا و پرسپولیس باعث شد تا او درخواست همطراز آنها را اعلام کند که مورد موافقت قرار نگرفت و باید دید در نهایت سرنوشت گتوزوی پرسپولیسی چه خواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز