خبرگزاری کار ایران

علت کوچ ستاره ها در تیم دوم تبریز چیست؟

انقلاب در گسترش فولاد/ بی پولی سهوی یا عمدی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۰۵

گسترش فولاد در فصل نقل و انتقالات چند ستاره اصلی خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم گسترش فولاد فصل گذشته با فراز کمالوند در رقابتی نسبتا نزدیک قافیه سهمیه اسیا را واگذار کرد و با 38 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای گرفت. در پایان فصل پس از گذشت تقریبا سه سال تغییرات زیادی از مدیریت تا کادر فنی ایجاد شد و پای بازیکنان هم به میان کشیده شد.

هوشنگ نصیرزاده جایگزین سمندر در سمت مدیریت عامل باشگاه شد. فراز کمالوند هم گسترش را ترک گرد و به آبادان رفت تا هدایت صنعت نفت را بر عهده بگیرد. به جای او لوکا بوناچیچ پس از وقفه ای دوباره به لیگ برتر بازگشت تا سکان دار دومین نماینده تبریز در لیگ هفدهم باشد.

گسترش در لیگ شانزدهم تیم خوب و تقریبا پرمهره ای داشت و اگر استارت بد این تیم در ابتدای فصل نبود الان می توانستند جزو 5 تیم نخست باشند. با این حال در این فصل اوضاع اصلا شبیه فصل قبل نیست. گسترش خیلی از ستاره ها و بازیکنان اصلی خود را از دست داده و به جای آنها نفراتی نه چندان سرشانس را از تیمهای دسته یکی و پایه جذب کرده اند و فقط سه بازیکن نام اشنا را به خدمت گرفته اند که هر سه نفر در روزهای اوج خود قرار ندارند.

داریوش شجاعیان، بابک حاتمی، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، محمد نصرتی فعلا به صورت قطعی جدا شده اند و نفراتی چون نقی زاده و پریرا هم در آستانه ترک این تیم هستند. با این ال نفراتی چون احمدرضا زنده روح، علی فتحیان در کنار مهرداد قنبری، کاخا و حاج محمدی جذب شده اند.

مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی رخ داده است اما کارخانه پول سازی گسترش سهوا یا عمدا صرفه جویی می کند. یا از سر مشکلات اقتصادی یا از روی یک سیاست پول سازی از طریق فروش ستاره و جذب بازیکن جوان این رویه در پیش گرفته شده است.

با این نفرات نباید انتظار رتبه ای تک رقمی داشت و گسترش از الان جزو میانه نشین ها خواهد بود مگر اینکه در مدت باقی مانده تکانی به خود بدهند یا نمایشی ما فوق تصور داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز