خبرگزاری کار ایران

پس از برگزاری جلسه مشورتی باشگاه‌های حاضر در لیگ ۹۶

هفته نخست لیگ بزرگسالان وزنه‌برداری 12 و 13 مرداد کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۷۱

هفته نخست لیگ برتر فصل 96 طی روزهای 12 و 13 مرداد برگزار می شود و آخرین زمان ارائه قراردادها 28 تیرماه تعیین شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، جلسه سازمان لیگ به منظور هماهنگی و برگزاری این فصل لیگ برتر وزنه برداری با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، محسن جلیلی و منوچهر رضاخانی و نمایندگان باشگاه های لیگ برتری( ملی حفاری ایران، رعد پدافند، عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی و مناطق نفتخیز جنوب ) برگزار شد.

در پایان این جلسه نیز موارد زیر پس از بحث و بررسی به تصویب رسید:

1- مقرر شد مسابقات با هماهنگی قبلی به صورت متمرکز در صورت تمایل باشگاه ها در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردد.

2- باتوجه به اهمیت برنامه های لیگ باشگاه های کشور تلاش گردد؛ امتیاز پخش مستقیم از رسانه ملی اخذ شود. همچنین در شهرهایی که میزبان هستند و فدراسیون نیز باتوجه به همین اهمیت تالار وزنه برداری را به صورت رایگان دراختیار تیم های میزبان قرار خواهد داد.

3- درخصوص پخش زنده مسابقات، باشگاه ها باید با روابط عمومی فدراسیون هماهنگی لازم را انجام دهند.

4- باتوجه به اینکه مسابقات باشگاههای آسیا در کره جنوبی انجام خواهد شد هماهنگی لازم با باشگاه ذوب آهن (قهرمان فصل قبل) جهت انجام مراحل اعزام صورت پذیرد. البته فدراسیون رایزنی های لازم انجام خواهد داد تا سهمیه کشورمان در این مسابقات 2 تیم شود لذا مقرر شد. باشگاه رعد پدافند و مناطق نفت خیز جنوب که رده های دوم و سوم فصل قبل را بدست آوردند مراتب آمادگی خود را ظرف دو هفته آینده به فدراسیون اعلام نمایند.

5- مقرر شد تیم هایی که در لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور اول شوند، به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شرکت نمایند.

6- مبحث ورودیه تیم ها باید جدی گرفته شود تا فدراسیون بتواند تعهدات لازم از قبیل حق الزحمه عوامل اجرایی را به موقع انجام دهد.

7- درخصوص داوران و نحوه عملکرد آنان توضیحات لازم توسط آقای منوچهر رضاخانی مسئول کمیته داوران بیان شد.

8- محل میزبانی مسابقات به عهده تیم ها بوده و خود تیم باید تدارکات و توانایی خود را بسنجد. تیم ها باید مکتوب موارد خود را به فدراسیون ارسال نموده و ارائه دهند.

9- در این جلسه مقدمات و برنامه ریزی هفته اول تا فینال نیز بیان شد.

10- هفته نخست لیگ برتر فصل 96 طی روزهای 12 و 13 مرداد برگزار می شود و آخرین زمان ارائه قراردادها 28 تیرماه مشخص گردید.

11- جابجایی وزنه برداران فقط در زمان نیم فصل و تنها زمانی اتفاق می افتد که ورزشکاری به خدمت مقدس سربازی رفته و یا خدمت نامبرده به اتمام رسیده باشد. در سایر موارد هیچگونه نقل و انتقالی بین باشگاه ها انجام نخواهد شد. اما باشگاه ها می توانند تا سقف مشخص شده (18 ورزشکار) را در زمان نیم فصل از ورزشکاران آزاد تکمیل نمایند.

12- درخصوص هزینه های پخش زنده، پذیرایی از نفرات حراست فیزیکی مجموعه، عوامل جانبی، هزینه های داوران، اسکان و مسائل فنی طبق روال بر عهده تیم میزبان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز