خبرگزاری کار ایران

اردوی متصل به اعزام تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۶۹

اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم‌های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه – 2017 چین، از امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نمایندگان کشورمان پس از پشت سر گذاشتن آخرین مرحله تمرینات، 3 تیر ماه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، عازم چین خواهند شد.

در بخش آقایان داود علیپوریان، محمدخالقی،صادق بیگدلی (تهران)، مهدی بابادی(خراسان‌رضوی)، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری، امیرحسین کفشدار(مازندران)، میثم علیپور(گیلان)، مهرزاد مهروان(البرز)،احمد ایری(گلستان)،حسین گلستانی(قم)، ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که زیر نظر هادی رضایی، سرمربی تیم ملی،علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده،مربیان تیم ملی، تمرینات خود را برگزار می کنند.

محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی پوشان حضور دارد و سرپرستی اردو نیز بر عهده ی فرشید عاشوری است.

در بخش بانوان نیز نسرین فرهادی، طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)، معصومه زارعی، نداپنجهباشی(خراسانرضوی)، بتول خلیل زاده، بتول جعفریان، رضوان میرزایی(کرمان)،مهری فلاحی(گیلان)، فرزانه حیدری (هرمزگان)، زینب ملکی، مژگان سعیدی(اصفهان)، زهرا دانایی(گلستان)، به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شده اند.

مریم ایرانمنش به عنوان مربی تیم ملی بر تمرینات نظارت دارد و سرپرستی اردو نیز بر عهده معصومه مهرورز خواهد بود.

اردوی متصل به اعزام تیم‌های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان از 28 خرداد تا 2 تیر ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپاست و ملی‌پوشان کشورمان 3 تیر ماه تهران را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مقصد چین ترک می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز