خبرگزاری کار ایران

بودجه سنگین چلسی برای خریدهای تابستانی کونته؛ نگران نباش رئیس!

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۲۸

سران باشگاه چلسی انگلیس قصد دارند تا بودجه کلانی را در اختیار سرمربی ایتالیایی این تیم برای نقل و انتقالات تابستانی قرار دهند.

به گزارش ایلنا، پس از پیامک عجیب آنتونیو کونته به دیگو کاستا برای ادامه همکاری با این ملی پوش اسپانیایی، سران باشگاه چلسی از رفتار کونته ناراحت شدند چرا که با این اقدام او ارزش فروش کاستا که با چلسی قرارداد داشت پایین آمده و این دلیلی شد تا آبراهیموویچ، مالیگ باشگاه چلسی که تبهر خاصی در اخراج سرمربیان این تیم دارد، تمایلی برای ادامه همکاری با او نداشته باشد.

چند روز پیش نشریه تلگراف مدعی شد که چلسی با لوئیز انریکه مذاکراتی را داشته و طی چند روز آینده احتمال اخراج کونته وجود دارد اما امروز سایت گل عنوان کرد که باشگاه رقمی نجومی را برای کونته در خریدهای تابستانی در نظر گرفته است.

آبراموویچ قصد دارد بودجه ی 250 میلیون یورویی را در اختیار کونته بگذارد تا او آزادانه در بازار تابستانی با گزینه های مورد نظرش وارد مذاکره شود و بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است را به ادامه همکاری با تیم متقاعد کند.

این بودجه آبراموویچ را در حالی برای کونته در نظر گرفته که شایعه جدایی هازارد و کورتوا به دلیل مشکلات مالی از چلسی قوت گرفته بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز