خبرگزاری کار ایران

پوریا عرفانیان: امیدوارم اولین حضورم طلایی باشد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۲۶

تکواندوکار وزن ششمی کشورمان گفت: توقعات از تیم ما بالا است اما همین موضوع انگیزه ما را بیشتر می‌کند تا در میان مدعیان قهرمانی از عنوان دوره قبل خود دفاع کنیم.

پوریا عرفانیان ملی‌پوش جوان و با انگیزه تیم‌ملی تکواندو نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کند. وی پیش از این 3 مدال طلای قهرمانی جهان، قهرمانی غرب آسیا و قهرمانی آسیا را در رده‌سنی نوجوانان کسب کرده است و حال عزم خود را جزم کرده تا اولین حضور خود در بزرگترین رویداد تکواندو را با ایستادن بر روی سکوی جهانی رقم بزند.

وی در رابطه با میزان آمادگی خود به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تمرینات را در دو بخش سرعتی و قدرتی پیگیری کرده و اکنون بدون آسیب وارد مرحله آخر تمرینات شدیم. نسبت به روز اول اردو خیلی پیشرفت کردم و انشاا... تا روز مسابقات به آمادگی که مد نظر خودم و مربیان است می‌رسم.

عرفانیان در ادامه تصریح کرد: اردو از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده اما من تمریناتم را برای اینکه بتوانم در تیم‌ملی حضور داشته باشم بلافاصله پس از مسابقات قهرمانی آسیا 2016 شروع کردم و خدا را شاکرم که موفق شدم در میان ملی‌پوشان حضور داشته باشم، انشاا... به هدف بعدی خود که کسب مدال در بزرگترین رویداد تکواندو است دست پیدا کنم. روزهای سخت تمرین را با فکر مدال خوشرنگ این رقابت‌ها پشت سر گذاشتم و دلم می‌خواهد اولین حضورم طلایی باشد اما قول نمی‌دهم!

فاتح سکوی قهرمانی نوجوانان جهان با اشاره به مهمترین رقیبان خود بیان کرد: در وزن 80- کیلوگرم حریفان سرشناسی از کشورهای برزیل، ساحل عاج، مولداوی و انگلیس حضور دارند اما خدا را شکر با آمادگی که در تمرینات کسب کردم توانایی مقابله با آنها دارم اما نباید از دیگر کشورها غافل شوم و آنها را دست کم بگیرم.

نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با تغییر قوانین داوری همراه است اما توانستیم با این تغییرات همانگ شده و از آنها به نفع خود استفاده کنیم. تجربیاتم از اردوهای گذشته را در این دوره استفاده می‌کنم تا بتوانم نتیجه بهتری کسب کنم. این رقابت‌‌ها سکوی پرتابی برای من است و امیدوارم بتوانم با موفقیت خود را به حضور در المپیک 2020 نزدیک‌تر سازم.

عرفانیان با بیان اینکه هیچ‌یک از مبارزات جهانی را نباید ساده گرفت تصریح کرد: این رویداد میدان بزرگی است که هر دوسال یک‌بار برگزار می‌شود و نباید با سهل انگاری این موقعیت را از دست بدهم. درست است که نخستین حضورم را تجربه می‌کنم اما دلم می‌خواهد طلایی‌ترین حضور در این سن باشد.

وی در پایان افزود: قطعا قهرمانی دوره قبل توقعات را بالا برده است اما این موضوع انگیزه ما را نیز افزایش می‌دهد تا از عنوان قهرمانی خود در مهد تکواندو دفاع کنیم. کادرفنی در این مدت زحمات بسیاری کشید و دلم می‌خواهد با کسب مدال رضایت آنها را جلب کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز