خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷؛

رجبی: به خودم قول دادم در مبارزات تا پای جان تلاش کنم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۰۳

ملی‌پوش وزن 87- کیلوگرم تکواندو گفت: در مسابقات جهانی شرایط با دیگر رقابت‌ها متفاوت است و نمی‌توان پیش بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد اما می‌خواهم دل مردم ایران را شاد کنم و خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

به گزارش ایلنا،سعید رجبی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان به عنوان نماینده ایران در روز پنجم رقابت‌ها به مصاف حریفانش می‌رود. سعید که پیش از این 4 مدال طلا و نقره را در مسابقات آسیایی و جهانی کسب کرده، نخستین حضور خود را در رقابت های قهرمانی جهان تجربه می‌‌کند و می‌گوید با خودم عهد کردم مقابل هر حریفی با تمام توان حاضر شده و نتیجه را به راحتی واگذار نکنم.

نماینده وزن 87- کیلوگرم در رابطه با شرایط روزهای پیش از اعزامش به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: خدا را شکر با تدابیر کادرفنی به آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها رسیده‌ام و بدون آسیب برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال این رقابت‌ها می‌جنگم.

قهرمان آسیا افزود: کره‌جنوبی، انگلیس و ازبکستان از رقبای اصلی ایران هستند اما در مسابقات جهانی نباید هیچ رقیبی را دست کم گرفت و قطعا هر کشوری نماینده فدرتمند خود را اعزام می‌کند تا بهترین نتیجه کسب شود. همه حریفان مهم هستند اما با شناختی که راجع به آنها بدست آوردم می‌دانم که باید از چه تکنیک‌هایی مقابل آنها استفاده کنم و شک نکنید که از جان مایه می‌گذارم تا به مدال طلا برسم.

وی با بیان اینکه برای حضور در این رقابت‌ها از سال گذشته برنامه‌ریزی کرده است، گفت: تمریناتم را پس از مسابقات قهرمانی آسیا برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کردم و با خودم عهد کردم در سال 2017 شروعی خوب داشته باشم. با تمریناتی که پشت سر گذاشتم، امید دارم بتوانم نخستین حضورم را تاریخی کنم و دلم می‌خواهد نتیجه چندین ماه زحمت را با شاد کردن دل مردم ایران و به اهتزاز در آورن پرچم کشورم در "موجو" ببینم.

رجبی در پایان گفت: این اردو برای من تجربیات ارزشمندی داشت و با حضور در کنار نام آوران تکواندو که روحی بزرگ دارند به این باور رسیدم می‌توانم جز بهترین‌های جهان باشم. هدفم المپیک 2020 است و امیدوارم پس از این مسابقات با جلب اعتماد کادر فنی بتوانم در رویدادهای دیگری نیز شرکت کرده تا به هدفم نزدیک شوم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز